Tänaseks kolm kuud Telia Eesti turundust ja kommunikatsiooni juhtinud Luulea Kuriks sõnas, et täna on turunduses tähelepanu võitmise, rambivalgusesse saamise ja meelde jäämise asemel olulisem oma sihtrühm dialoogi kaasata.

- Telia Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Luulea Kuriks on ka Aasta Turundustegu 2023 žüriiliige.
Eelmise aasta suuremate turundustrendidest tõi Luulea Kuriks välja integreeritud turunduskommunikatsiooni, millest enam mööda vaadata ei saa. "Pelgalt ühe instrumendiga enam sõnumit kohale ei vii ja peab ikkagi kogu 360 ringi täis tegema," rõhutas ta ja märkis, et väga oluliseks on saanud dialoogi tekitamine. "Kui varem oli klassikalises turunduses peamine tähelepanu võitmine, rambivalgusesse saamine ja meelde jäämine, siis nüüd on minu arvates kõige olulisem saavutada dialoog oma sihtrühmaga ja seda üritavad praegu teha kõik nutikamad turundus- ja kommunikatsiooniinimesed," selgitas Kuriks ja tõi põnevamatest näidetest välja "Barbie" filmi, mis näitas väga hästi, kuidas erinevaid turunduse ja kommunikatsiooni atribuute on võimalik kasutada nii, et sihtrühm ise osaleb filmi kommunikatsioonis ja aitab viraalsusele kaasa.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Uus pikendatud tähtaeg on 4. märts
Nagu traditsiooniks on saanud, tunnustame ka sel aastal turunduskonverentsil Password meeldejäävamaid ja tulemuslikumaid turunduskampaaniaid ja -aktsioone Aasta Turundusteo tiitliga. Konkursi eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab ka äri.
Vaata, kes kuuluavd Aasta Turundustegu 2023 auväärsesse žüriisse. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 1. märts 2024.
Telia Eesti turundus- ja kommunikatsiooniüksust juhib alates oktoobrist Luulea Kuriks (end. Lääne), kes on varem töötanud nii AS-i Tallink Grupp kommunikatsioonijuhi kui Coca-Cola HBC Baltikumi avalike- ja valitsussuhete juhina.
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.