Aasta Turundustiim 2023 nominent Orkla Eesti: alustasime turundus- ja müügitegevustes põhjalikku reformi
Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja sõnas, et vaatamata laiale brändiportfellile ei ole tal kahtlustki, et Kalevi brändi võimas uus tulemine on nende nominentide sekka jõudmise põhipõhjus.
Pakendikeskuse turunduse ja e-poe juht Maarja Martin sõnas, et nende edu võtmeks on pikaajaline ja orgaaniline koostöö agentuuriga Tabasco, kellega on neil tekkinud mõnusalt vaba õhkkond ideede põrgatamiseks ja kiireks reageerimiseks.
LHV turundustiimi juht Veronika Veskimets sõnas, et nende tiim on väike, kuid ülimalt efektiivne, teenindades tervet LHV Groupi alates strateegiate loomisest kuni meedia planeerimiseni. Lisaks märkis ta, et nad ei karda veidi kõmu tekitada.
Toome teieni Aasta Turundustiim 2023 kolm nominenti, kelle seast selgub võitja turunduskonverentsil Password, mis toimub 20. ja 21. märtsil Kultuurikatlas.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.