• 19.03.24, 10:29

EPRA kommunikatsiooniteo konkursil võidutsesid seenenäitus, tuulepark ja President Kaljulaidi Fond

Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu (EPRA) žürii kuulutas eile välja ja andis üle 2023. aasta Kommunikatsiooniteo konkursi kategooriavõitja auhinnad parimatele era-, avaliku ja kolmanda sektori kommunikatsiooniprojektidele. Lisaks pälvisid kaks tööd eriauhinnad.
Aasta Kommunikatsioonitegu 2023 võitjad
  • Aasta Kommunikatsioonitegu 2023 võitjad Foto: Ardo Kaljuvee
Kommunikatsioonitegu 2023 avaliku sektori võitja auhinna sai Eesti Loodusmuuseum, kelle töö kandis pealkirja „Kuidas “Kastist välja” kommunikatsioon tõi seenenäitusele rekordpubliku”. Žürii esimehe ja EPRA presidendi Margus Metsa sõnul oli Loodusmuuseumi võidutöö hea näide sellest, kuidas küllaltki spetsiifilise teema korral jõuti senise kogemuse analüüsi ja julge pealehakkamisega mõjusate kommunikatsioonilahendusteni. „Loodusmuuseumi töö esiletõstmine on julgustuseks teistele väiksematele avaliku sektori organisatsioonidele oma avaliku suhtluse viiside arendamiseks ning kinnituseks, et ka pisikese eelarve ja majasisese tiimiga saab teha suurepärast kommunikatsiooni,“ märkis Mets.

Seotud lood

Uudised
  • 27.12.23, 12:14
EPRA tänavuse aastaauhinna pälvis tehisaru
Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liit (EPRA) otsustas anda tänavuse aastaauhinna tehisaru (AI) rakendustele, mille kasutamise plahvatuslik levik oli selgelt 2023. aasta suurim kommunikatsioonivaldkonna mõjutaja.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele