Aasta Turundustegu 2023 konkursi avaliku sektori kategoorias tiitli võitnud Kirikufond kogus oma kampaaniaga annetusi nimekatelt ettevõtjatelt, et teha korda Eesti kirikuid.

- Aasta Turundustegu 2023 avaliku sektori võitja Kirikufondi tegevjuht Katri Gailit ning asutajaliige ja nõukogu esimees Indrek Laul. Foto: Raul Mee
Kirikufondi nõukogu esimees Indrek Laul rääkis, et kampaania tehti koos reklaamifirmaga Taevas, kellega koostöö sujus Lauli sõnul sujuvalt.
“Oli mitmeid mõttevahetusi, kuidas leida ülesse neid ettevõtjaid ja annetajaid, kellel oleksid ka need võimalused anda,” sõnas Laul turunduskonverentsil Password Äripäeva raadiole.
Kirikufondi tegevjuht Katri Gailit kommenteeris, et Kirikufond on väga tänulik ja rõõmus, et just nende otseturunduse partner, Äripäeva Infopank, on osutanud ühte suuremat rolli Kirikufondi Aasta Turundusteo auhinna saavutamisel. “E-maili otsepostid, mida oleme koostöös pea kolm aastat teinud on kenasti vilja kandnud,” sõnas ta ja lisas, et kindel sihitus ja otsekommunikatsioon - ”call to action“ - on võti edule.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Lisatud kommentaarid
Täna toimus Kultuurikatlas turunduskonverents Password, kus tunnustati ka Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2023 auhinnad.
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.