• 09.05.24, 13:37

UURING: kas disain võib olla ettevõtte päästerõngas?

Mida rohkem on ettevõte oma varajastes arenguetappides disaini­meetoditega seotud ning mida suurem roll on disainil üldises äristrateegias, seda suurem on ettevõtte majanduslik tulu, tsiteerib Civitta Eesti AS uuringute valdkonna juht Piia Viks-Binsol Taani Disainikeskuse poolt loodud teooriat.
Piia Viks-Binsol
  • Piia Viks-Binsol Foto: Civitta Eesti
Mõeldes disainist ettevõtluse ja ärimaailma kontekstis, tekib lugejatel ilmselt erinevaid seoseid – kes mõtleb toote kujundamisest, kes kodulehe või reklaamsildi tegemisest, mõned hoopis UX-disainist või disainmõtlemisest. Mida disain siis tänapäeval endast kujutab ja kuidas ettevõtja võiks disainist kasu saada? Nendele küsimustele vastamiseks tuleb esmalt vaadata tagasi viimase ca 10 aasta jooksul disainiga toimunud muutustele.

Seotud lood

Uudised
  • 15.06.23, 16:20
Ruth-Helene Melioranski uute disainierialade avamisest: Eesti disainiharidus vajas ümbermõtestamist, sest ajad on muutunud ja nii ka väljakutsed
Eesti Kunstiakadeemia disainiteaduskonna dekaan Ruth-Helene Melioranski avab intervjuus uute magistriõppekavade, ringdisaini, sotsiaalse disaini ja taidestuudiumi, tausta ning põhjuseid, miks need erialad just nüüd ellu kutsuti.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele