• 14.05.24, 14:13

Nexd hakkas oma klientide digireklaamide süsiniku jalajälge mõõtma

Koostöö Scope3-ga näitab, et Nexdi digireklaamide süsiniku jalajälg on kuni kümme korda keskmisest väiksem.
Nexd hakkas oma klientide digireklaamide süsiniku jalajälge mõõtma
  • Foto: Nexd
Alates aprillist mõõdab Nexd oma klientide digikampaaniate CO₂ jalajälge, lähtuvalt meedia emisioonide vähendamise eestkõneleja Scope3 andmetest ja mõõtmismetoodikast. Brändidel ja agentuuridel on nüüd võimalus reaalajas jälgida, kui palju Nexdi reklaamide loomine vähendab nende digikampaaniate CO₂ emissioone.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele