• 14.05.24, 14:13

Nexd hakkas oma klientide digireklaamide süsiniku jalajälge mõõtma

Koostöö Scope3-ga näitab, et Nexdi digireklaamide süsiniku jalajälg on kuni kümme korda keskmisest väiksem.
Nexd hakkas oma klientide digireklaamide süsiniku jalajälge mõõtma
  • Foto: Nexd
Alates aprillist mõõdab Nexd oma klientide digikampaaniate CO₂ jalajälge, lähtuvalt meedia emisioonide vähendamise eestkõneleja Scope3 andmetest ja mõõtmismetoodikast. Brändidel ja agentuuridel on nüüd võimalus reaalajas jälgida, kui palju Nexdi reklaamide loomine vähendab nende digikampaaniate CO₂ emissioone.

Seotud lood

Uudised
  • 13.09.23, 15:40
Teadlikkus digireklaamide keskkonnajalajäljest on tõusuteel, kuid sageli raskesti mõistetav
Reklaamitehnoloogia ettevõtte Nexd turunduse projektijuhi Karoliina Ranne sõnul kulutab ühe reklaami laadimine tuhat korda umbes sama palju energiat, kui ühe korra pesu pesemine ja näiteks USAs tarbivad digireklaamid aastas sama palju elektrit kui Šveitsi riik tervikuna.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 11:00
Firmakingitusega näitad ka seda, et oled trendilooja
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele