• 09.07.24, 08:45

Äripäeva turundusjuht: tehisintellekti kasutamise struktureerimiseks loome AI playbooki

Alustades väikeste katsetustega ja liikudes samm-sammult keerukamate lahendusteni, on Äripäeva turundustiim leidmas viise, kuidas AI abil turundustekstide loomist, andmeanalüüsi ja turundusplaanide koostamist tõhusamaks muuta. Äripäeva turundusjuht Keit Ausner jagab oma kogemusi AI kasutamisest, tuues esile praktilisi näpunäiteid.
Äripäeva turundusjuht Keit Ausner jagab oma kogemusi AI kasutamisest ja toob praktilisi näiteid.
  • Äripäeva turundusjuht Keit Ausner jagab oma kogemusi AI kasutamisest ja toob praktilisi näiteid.
Esimesed sammud ja katsumused

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele