Autor: Best Marketing • 12. september 2024

Kaubamaja alustas koostööd reklaamiagentuuriga Sweep

Kaubamaja ja reklaamiagentuuri Sweep partnerlus toob sisulisi uuendusi Kaubamaja turundusstrateegiasse, säilitades samal ajal brändi ajaloolist väärtust. Lisaks tugevale loovjuhtimisele ja strateegilisele lähenemisele aitab agentuuri Sweep sügav arusaam digiturundusest Kaubamaja e-kanalite kasvupotentsiaali veelgi enam realiseerida.
Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas, Sweep CEO ja loovstrateeg Siim Nikopensius, Sweep loovjuht Liisa Kivirähk
Foto: erakogu

Kaubamaja turundusdirektori Britta Ratase sõnul on Sweep algusest peale Kaubamaja hästi mõistnud. „Ilmselt teab iga bränd, kui oluline on omavaheline mõistmine. Kaubamaja pika ajaloo puhul ei ole meil otseselt vaja, et keegi tuleks ja brändi näo ringi teeks, vaid mõistaks, kuhu me oleme suundumas, mida me taotleme ning millistes protsessides ja uuendustes me toimetame, ning aitaks neid reklaamistrateegiliselt toetada. Pikk ajalugu omakorda tähendab ka seda, et ajaga kaasas käimine, olles samal ajal klassikaline ja ajatu, nõuab märksa pikemaajalise vaate ja strateegia nägemust kui vaid ühekordse kampaaniaga lainete löömist,“ rääkis Ratas.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700