Tänavune Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents toimub 6. novembril Tallinnas Filmimuuseumis. Seekordse konverentsi fookuses on praegusel hetkel kolm üliolulist teemat, mida käsitletakse konverentsil kommunikatsiooni mõttes erineva nurga alt.
- Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents 2023 Fotografiskas Foto: Raul Mee
Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents on valdkonna aasta tippsündmus, kuhu tulevad kokku olulised kommunikatsioonivaldkonna tegijad. Hea võimalus suhelda ja kuulata ekspertide mõtteid hetke kõige olulisematel teemadel.
Lavale astuvad: Tallinna Börsi juht Kaarel Ots, BigBanki peaökonomist Raul Eamets, SALKi juht Tarmo Jüristo, Telia kommunikatsioonijuht Luulea Kuriks, Kaubamaja juht Erkki Laugus, Pipedrive’i kommunikatsioonijuht Mari-Liis Beger jt.
Seekord räägime aasta tippsündmusest maailmas - USA presidendivalimistest läbi kommunikatsiooniõppetundide. Need valimised on poliitilise kommunikatsiooni trende loovad!
Paraku ei saa ka sel aastal mööda sõjast ja sellega seonduvast. Eraldi võtame arutluse alla selle, kuidas sõjaga seonduvad negatiivsed meeleolud meie käitumist ja tarbimist mõjutavad.
Kõige suurem maht
programmis on seekord pühendatud rahale. Räägime nii finantsvabadusest kui uuest religioonist, olukorrast kui kitsikus rahaasjades sunnib ettevõtte tegevust koomale tõmbama ja töötajaid koondama kui ka sellest, kuidas valitsus on hakkama saanud planeeritavate maksutõusude kommunikatsiooniga.
Lisaks Äripäeva Kommunikatsioonifirmade TOP võitjate autasustamise anname teist korda ka üle Aasta Kommunikatsioonijuhi auhinna.
Konverentsile on oodatud osalema: PR-juhid, avalike suhete juhid, kommunikatsioonijuhid ja –spetsialistid, nõunikud, ajakirjanikud, turundusjuhid kui ka ettevõtete juhid.
Tutvu
konverentsi info, esinejate ja programmiga ning registreeru konverentsile soodushinnaga juba täna
SIIN.Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.