• 02.10.24, 14:04

Ekspertide kolm lähenemist reklaamieelarve kasutamiseks

Kolm eksperti jagasid digiturunduse aastakonverentsil Best Internet oma praktilisi nõuandeid selle kohta, kuidas kulutada Eesti turul B2C kategoorias reklaamieelarvet summas 1000, 10 000 või 100 000 eurot kuus.
EssenceMediacom  Estonia juhi Olga Peresildi sõnul on  t urunduses üks reegel – eelarve on vahend, mitte eesmärk.
  • EssenceMediacom Estonia juhi Olga Peresildi sõnul on t urunduses üks reegel – eelarve on vahend, mitte eesmärk. Foto: Raul Mee
1000 eurot kuus: fookus täpsel sihtimisel
Kui eelarve on piiratud, tuleb keskenduda täpselt sihitud sihtrühmale, et iga euro annaks parima tulemuse. Nii EssenceMediacom Estonia juht Olga Peresild kui Delfi Meedia reklaamidirektor ja IAB Baltics juhatuse liige Sander Maasik rõhutasid, et ROI on siinjuures „kuningas“ ning soovitasid keskenduda eeskätt sotsiaalmeedia kanalitele ja Google Adsile.
„Andmed on iga turundaja suurim vara ning mitmekesine tehnoloogia kasutamine aitab kiiremini kasvada ja saavutada kõrgemat ROI-d,“ lisas omalt poolt Media House strateeg Roger Puks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele