Turunduseelarved 2025: Elisa keskendub efektiivsusele, DPD suurendab eelarvet
Sarnase eelarve juures peame olema nutikamad, et võimalikult kuluefektiivselt parimate tulemusteni jõuda, tõdes Elisa Eesti turundus- ja kommunikatsiooniüksuse juht Karin Kanepi.
Kuigi makromajanduslikult on pingeline aeg, on reklaamivajadus mitmes sektoris endiselt suur – otsitakse innovatsiooni ning muu hulgas leitakse selleks vahendeid, ütles JCDecaux Eesti tegevjuht Kristiina Sepp.
„Kampaaniad luuakse nii, et edu korral saaks neid kergelt uuesti kasutusele võtta,“ toob Maxima Eesti müügi- ja turundusosakonna juht Jaanika Terasmaa näite kulude optimeerimisest.
Agentuuritulu TOPi eesotsas troonivad Mashamedia OÜ ja Dentsu Estonia AS. dentsu Eesti juhi Kaspar Küünarpuu sõnul kasvasid nad 2022. aastal enim Leedus ja Eestis püsis kliendibaas üldjoontes stabiilne, kuigi alustati koostööd nii Zalando kui Woltiga.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.