• 27.11.24, 10:45

Turunduseelarved 2025: Elisa keskendub efektiivsusele, DPD suurendab eelarvet

Sarnase eelarve juures peame olema nutikamad, et võimalikult kuluefektiivselt parimate tulemusteni jõuda, tõdes Elisa Eesti turundus- ja kommunikatsiooniüksuse juht Karin Kanepi.
Elisa Eesti AS-i turundus- ja kommunikatsiooniüksuse juht Karin Kanepi
  • Elisa Eesti AS-i turundus- ja kommunikatsiooniüksuse juht Karin Kanepi Foto: Jake Farra
Elisa plaanib tõhusamat turundust ja paindlikumaid meediavalikuid

Seotud lood

Uudised
  • 16.10.24, 12:20
Reklaamitellijate turunduseelarved: millised trendid valitsevad?
Kuigi makromajanduslikult on pingeline aeg, on reklaamivajadus mitmes sektoris endiselt suur – otsitakse innovatsiooni ning muu hulgas leitakse selleks vahendeid, ütles JCDecaux Eesti tegevjuht Kristiina Sepp.
Uudised
  • 23.10.24, 11:50
Ettevõtted turunduseelarvetest: nutikus on võluvits
„Kampaaniad luuakse nii, et edu korral saaks neid kergelt uuesti kasutusele võtta,“ toob Maxima Eesti müügi- ja turundusosakonna juht Jaanika Terasmaa näite kulude optimeerimisest.
TOP
  • 07.11.23, 14:12
Agentuuritulu TOPi 2. koha võitja: meil on turu üks kogenumaid turundustegevuste mudeldamise tiime
Konsolideeritud tulemuste põhjal
Agentuuritulu TOPi eesotsas troonivad Mashamedia OÜ ja Dentsu Estonia AS. dentsu Eesti juhi Kaspar Küünarpuu sõnul kasvasid nad 2022. aastal enim Leedus ja Eestis püsis kliendibaas üldjoontes stabiilne, kuigi alustati koostööd nii Zalando kui Woltiga.
Uudised
  • 26.11.24, 11:40
Käitumisteadlane: e-poodide allahindlused kaotavad mõju
Kaks kolmest Eesti elanikust tellib kaupu e-poodidest ning valdav osa neist jahivad sooduspakkumisi, väidab käitumisteaduste ekspert Heidi Reinson.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele