• 26.11.24, 11:40

Käitumisteadlane: e-poodide allahindlused kaotavad mõju

Kaks kolmest Eesti elanikust tellib kaupu e-poodidest ning valdav osa neist jahivad sooduspakkumisi, väidab käitumisteaduste ekspert Heidi Reinson.
Käitumisteadlane: e-poodide allahindlused kaotavad mõju
  • Foto: Unsplash
Käimasoleval n-ö musta reede ehk allahindluste nädalal on paslik rääkida e-kaubanduse uuringust, millest selgus, et lausa 68% inimeste jaoks on hind kõige olulisem tegur ostu tegemisel. See tähendab, et eelkõige vaadataksegi allahindluste, kampaaniate ja madalama hinnaga alternatiivkaupade poole.

Seotud lood

Uudised
  • 13.10.20, 20:54
Kuna tohib kasutada sõnu "soodusmüük" ja "allahindlus"?
Neid tohib kasutada ainult juhul, kui korraga on täidetud kolm tingimust, kirjutas TTJA tarbimiskeskkonna osakonna kaubandustalituse jurist Maarja Mere. Millised need tingimused on?
Uudised
  • 22.11.24, 12:54
Kuidas mõõta tähelepanu?
Üha suurematest investeeringutest jääb tähelepanu saavutamiseks väheks, sest tihtipeale unustame turundajatena, et inimesed tegelikult ei taha reklaame vaadata, kirjutab Havas Media strateeg Triin Hook.
Uudised
  • 19.10.16, 18:08
Kuidas hoogustada müüki pühade ajal?
Päevad muutuvad aina lühemaks, tuul jahedamaks ja... kaugel need pühadki enam on! Erply juht Kristjan Hiiemaa toob välja mõned punktid, kuidas pühade ajal müüki hoogustada.
Uudised
  • 29.10.24, 13:41
Kui ligitõmbav on sinu e-pood?
Montonio tootejuhi Maria Hälingu sõnul usaldavad enam kui kaks kolmandikku tarbijatest e-poode, kus on olemas klientide tagasiside.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele