Kaks kolmest Eesti elanikust tellib kaupu e-poodidest ning valdav osa neist jahivad sooduspakkumisi, väidab käitumisteaduste ekspert Heidi Reinson.
Käimasoleval n-ö musta reede ehk allahindluste nädalal on paslik rääkida e-kaubanduse uuringust, millest selgus, et lausa 68% inimeste jaoks on hind kõige olulisem tegur ostu tegemisel. See tähendab, et eelkõige vaadataksegi allahindluste, kampaaniate ja madalama hinnaga alternatiivkaupade poole.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Neid tohib kasutada ainult juhul, kui korraga on täidetud kolm tingimust, kirjutas TTJA tarbimiskeskkonna osakonna kaubandustalituse jurist Maarja Mere. Millised need tingimused on?
Üha suurematest investeeringutest jääb tähelepanu saavutamiseks väheks, sest tihtipeale unustame turundajatena, et inimesed tegelikult ei taha reklaame vaadata, kirjutab Havas Media strateeg Triin Hook.
Päevad muutuvad aina lühemaks, tuul jahedamaks ja... kaugel need pühadki enam on! Erply juht Kristjan Hiiemaa toob välja mõned punktid, kuidas pühade ajal müüki hoogustada.
Montonio tootejuhi Maria Hälingu sõnul usaldavad enam kui kaks kolmandikku tarbijatest e-poode, kus on olemas klientide tagasiside.
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.