• 09.12.24, 07:00

Hea turundaja teab, mis inimesi õnnelikuks teeb

Positiivsete emotsioonide loomine pole mitte ainult võimalik, vaid ka hädavajalik – eriti ajal, mil õnne ja tähenduse otsimine on muutunud olulisemaks kui kunagi varem, märkis EssenceMediacomi tegevjuht Olga Peresild.
Hea turundaja teab, mis inimesi õnnelikuks teeb
  • Foto: Pixabay
Et mõista, mis teeb õnnelikuks just Eesti inimesi, korraldasid meediaagentuur EssenceMediacom ja loovagentuur Taevas Ogilvy kvalitatiivuuringu. Uuringu käigus tehti 40–60 minuti pikkused poolstruktureeritud intervjuud, kus küsiti erineva taustaga ja erinevas eluetapis viibivatelt inimestelt, kuivõrd rahul ollakse enda eluga, millal tuntakse end kõige õnnelikumana ja mida regulaarselt oma heaolu nimel tehakse.

Seotud lood

Uudised
  • 15.11.24, 12:10
Karin Kase: Bolti tuntus Baltimaades on nii õnn kui õnnetus
Eesti parim kommunikatsioonijuht 2024 ärisektori kategoorias tunnistab, et Baltimaades on Boltiga seotud uudiseid väga raske kinni hoida.
Uudised
  • 31.07.23, 14:16
Nils Kajander: loominguliste ideede genereerimine ei tähenda ainult geniaalsust, vaid ka higi
Tänavuse BalticBest loovuskonkursi žüriiliige ning agentuuri BOND tegevjuht ja partner Nils Kajander sõnas lühiintervjuus muu hulgas, et kõige keerulisem osa tema tööst on agentuuri juhtimine kui selline ning soovitab loovuse ärgitamiseks tarbida filme, raamatuid ja podcaste, mis ei ole otseselt oma valdkonnaga seotud.
Uudised
  • 14.08.23, 09:21
Uuring: mida töötajad peresõbralikult tööandjalt enim ootavad?
Sotsiaalministeeriumi tellitud uuringu kohaselt mõistavad töötajad peresõbraliku tööandjana eelkõige organisatsiooni, kes pöörab tähelepanu töötaja tervisele, pakub toetavat tööõhkkonda ja maksab konkurentsivõimelist palka. Enim heidetakse tööandjatele ette, et palk ei ole konkurentsivõimeline ja ei korraldata üritusi, kuhu oleks kaasatud töötajate pereliikmed.
Uudised
  • 23.01.23, 10:16
Reklaamipsühholoogia lektor: eetikapiire kiputakse ületama siis, kui kohtutakse tugeva konkurentsiga
Tallinna Ülikooli reklaamipsühholoogia lektor Tiina Hiob sõnas, et turundus ja reklaamitööstus on paraku osa n-ö tähelepanutööstusest ja piiridel mängimine kuulub selle juurde. Loe intervjuust reklaami, turunduse ja psühholoogia seostest lähemalt.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele