Kantari turundusnõu 2025: tähelepanu tuleb välja teenida
Kantari eksperdid kogusid kokku suundumused, mis alanud aastat iseloomustavad – alates arengutest sotsiaalmeedias ja tehisaru mõjudest kuni otseülekannete ja jätkusuutlikkuse teemadeni välja.
Muutuvate tarbimisharjumuste, sotsiaalmeedia väljakutsete ja uute tehnoloogiate ajastul peavad brändid leidma innovaatilisi viise, et jääda tarbijatele relevantseks ja nähtavaks. Allpool on välja toodud mõned neist viisidest.
Artiklisarja esimeses osas räägivad 2024. aasta turundusmaastikust ning oma lemmikutest turunduskampaaniatest ja -aktsioonidest Alexela turundusjuht Mariliis Mähhar ning Tallinna Sadama turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Sirle Arro.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.