Kantari turundusnõu 2025: tähelepanu tuleb välja teenida
Kantari eksperdid kogusid kokku suundumused, mis alanud aastat iseloomustavad – alates arengutest sotsiaalmeedias ja tehisaru mõjudest kuni otseülekannete ja jätkusuutlikkuse teemadeni välja.
Muutuvate tarbimisharjumuste, sotsiaalmeedia väljakutsete ja uute tehnoloogiate ajastul peavad brändid leidma innovaatilisi viise, et jääda tarbijatele relevantseks ja nähtavaks. Allpool on välja toodud mõned neist viisidest.
Artiklisarja esimeses osas räägivad 2024. aasta turundusmaastikust ning oma lemmikutest turunduskampaaniatest ja -aktsioonidest Alexela turundusjuht Mariliis Mähhar ning Tallinna Sadama turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Sirle Arro.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.