• 31.01.25, 08:55

Tinderist ja Boltist inspireeritud sündmuste äpp vajab kasvuks veerand miljonit eurot

Meelelahutusliku äpi loonud Eesti iduettevõte soovib kaasata seemneringis 250 000 eurot, et suurendada kasvu läbi turundustegevuste laiendamise ja arendada vaba aja platvormi edasi.
Rahakaasamise järel soovitakse täiustada toodet uute funktsioonidega.
  • Rahakaasamise järel soovitakse täiustada toodet uute funktsioonidega. Foto: Ela
Rakendus tuli turule aprillis 2024 ja tänaseks on neil ligi 10 000 kasutajat.

Seotud lood

TOP
  • 08.11.24, 14:42
Sündmusturundusagentuuride TOPi võitja: oleme raputavate muutuste ootel
Vaata, kes ja kus TOPis asetseb
Üritusturundus ei ole siiani väga revolutsiooniline teenus olnud, kuid tehnoloogia ja kaasaegse väärtuspakkumise kujundamisega seotud teemades on veel palju ära teha, nendib TOPi võitja.
Uudised
  • 21.10.24, 07:03
Jolos hakkas ürituste keskkonnamõju mõõtma
„Ronisime sõna otseses mõttes iga kraanikausi alla, elektrikappi, kaalusime igat singirulli,“ kirjeldas mõjude mõõtmise algust üritusturundusagentuuri Jolos kaasasutaja ja loovjuht Martin Rauam.
Uudised
  • 09.10.24, 12:08
Turundusagentuur Partizanas võttis kasutusele uue kaubamärgi
Värske kaubamärk Newera Events kannab agentuuri jaoks uude ajastusse astumise tähendust, selgitas müügi- ja tegevjuht Margus Joa.
  • ST
Sisuturundus
  • 06.06.24, 14:36
Kirbuturust muusikafestivalini – Provente.io võtab pool ürituse korraldamise kaosest enda kanda ja aitab kiiremini õnnestuda
Iga startup saab alguse mingist igapäevasest valust, tavaliselt isiklikust murest, millele hakatakse otsima lahendust. Nii sündis ka ürituste korraldajatele kauplejate leidmise ja haldamise platvorm Provente.io.
  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 08:00
Digiposteri hoog ei rauge: uued ekraanid, sisenemine raadioturule ja uutesse linnadesse
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele