• 06.02.25, 11:40

Helmese sihikindel töö viis Unistuste Tööandja 2025 tiitlini

Helmese viimase viie aasta töö näitab väga selgelt, et tööandja brändi loomine on pikaajaline ja sihikindel protsess ja selle timmimine võtab aega aastaid, sõnas Visionest Institute’i juht Anu-Mall Naarits.
Autasustamine konverentsil „Unistuste tööandja“
  • Autasustamine konverentsil „Unistuste tööandja“ Foto: Merilin Kaljuvee
Visionest Institute tunnustas 5. veebruaril Unistuste Tööandja konverentsil Nõmmel 2025. aasta unistuste tööandjaid, kes läbisid eelnevalt põhjaliku konkursi. Kuueliikmeline žürii valis kolmanda sektori võitjaks Eesti Pärimusmuusika Keskuse ja ärisektori üldvõitja tiitli Unistuste Tööandja 2025 teenis välja Helmes.

Seotud lood

Uudised
  • 20.01.25, 06:00
Brändisaadiku teekond algab tugevast persoonibrändist
Persoonibränding ei ole enam üksnes individuaalne tööriist, vaid mängib kriitilist rolli ka organisatsioonide strateegias, leiab Your Brand Up Studio persooni- ja tööandja brändingu strateeg Evelin Org.
Uudised
  • 03.12.24, 09:54
Uued tulijad ihaldusväärseimate tööandjate hulgas on PPA, Yolo Group ja Merko Ehitus
CVKeskus.ee poolt läbi viidud uuringu kohaselt platseerus Politsei- ja Piirivalveamet 2024. aasta ihaldusväärseimate tööandjate hulgas uue tulijana 16. kohale.
Uudised
  • 16.01.25, 11:20
Elisa Eesti pälvis taas rahvusvahelise Top Employer tiitli
Top Employer sertifikaat, millega tunnustatakse parimaid tööandjaid üle maailma, saadi juba kolmandat järjestikust korda.
Uudised
  • 09.01.25, 12:59
Brändisaadikud – mainekujunduse salarelv, mida alahinnata ei tasu
Bränd ei ole enam see, mida ettevõte ise enda kohta välja ütleb, vaid see, mida ütlevad selle kohta nii töötajad kui kliendid, kirjutab Your Brand Up Studio persooni- ja tööandja brändingu strateeg Evelin Org.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele