• 06.02.25, 14:34

Kogukonna juhtimine: kunst, teadus ja strateegia üheskoos

Kogukonna juhtimine on hea viis äri kasvatamiseks, kuid selle eelduseks on tasakaalu leidmine empaatia, strateegilise mõtlemise ja proaktiivse kaasamise vahel, kirjutab Printify kogukonnajuht Līga Skrode.
Printify kogukonnajuht Līga Skrode
  • Printify kogukonnajuht Līga Skrode
  • Foto: Printify
Tuntud brändid Toptal ja Oatly on heade eeskujudena näidanud, kuidas oskuslik kogukonna juhtimine aitab kaasa lojaalse ja kaasatud kliendibaasi kujunemisele. Samas tekib küsimus kogukonnajuhi rolli jätkusuutlikkusest ning läbipõlemisriskist.

Seotud lood

Uudised
  • 05.02.25, 09:45
Kogenud tekstilooja: ära jäta brändihäält ühe inimese kanda
Üks ja tugev brändihääle kandja ei pruugi ettevõttes igavesti töötada, hoiatab tekstiloomeagentuuri Reed Words asutaja ning Passwordi üks esinejatest Mike Reed.
Uudised
  • 17.01.25, 12:21
Kas suunamudija on brändi parim sõber või suur riskifaktor?
Interneti, sotsiaalmeedia ja nutitelefonide areng on loonud ning esile toonud eraldi kihi inimestest, kes jagavad oma mõtteid ja arvamusi mistahes toodete, teenuste või teemade kohta, kirjutab agentuuri Kriit projektijuht Konstantin Burõi.
Uudised
  • 08.01.25, 14:40
Eesti juhtiv talendi- ja modelliagentuur rebrändis end uude ajajärku
Lisaks visuaalsele värskendusele on Agency Icon välja tulnud mitme uuendusega, nagu näiteks üle 50-aastastest modellidest koosnev kategooria Golden & Grey.
Uudised
  • 11.12.24, 16:19
CASE STUDY | Passiivsest Telliskivi Kvartalist sai uue hingamisega Telliskivi TLN
Kõnekeeles lähed ikka Telliskivisse, aga sümboolikas toob TLN mängu suurlinnaliku ambitsiooni, rõhutas disainiagentuuri Refleks tegevjuht Tarmo Ojakäär.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele