• 03.03.25, 06:30

SARI | Estraveli turundusjuhi lemmikuim emotsionaalne reklaam

Sarja seekordses osas jagab oma kõigi aegade lemmikut emotsionaalset reklaami Estraveli erakliendisuhete ja turundusosakonna juht Katrin Aaslaid.
Estraveli erakliendisuhete ja turundusosakonna juht Katrin Aaslaid
  • Estraveli erakliendisuhete ja turundusosakonna juht Katrin Aaslaid Foto: Karen Härms
Kevadine turunduskonverents Password keskendub emotsioonidele turunduses. Seetõttu otsustasime Eesti turunduse ja reklaamimaailma tegijatelt uurida, milline reklaam on neid naerma, nutma või muid emotsioone läbi elama pannud.
Password toimub 26.–27. märtsil Kultuurikatlas. Konverentsil valitakse taas Aasta Turundustegu.
Konkursi osalemiseks täitke ankeet ning saatke see hiljemalt 3. märtsiks e-posti aadressile [email protected].
Tutvu ka konkursi žüriiga.
Katrin Aaslaid toob teda läbi aegade kõige rohkem puudutanud emotsionaalse reklaamina välja Nike’i ja nende legendaarse „Just Do It“. „Need reklaamid ja kampaaniasõnumid on minu jaoks olnud kindlasti ühed mõjusamad ja on seda jätkuvalt. Aastate jooksul on tehtud palju erinevaid versioone, kuid nende sügavam sõnum on alati sama – oluline pole mitte toode ise, vaid see, kuidas see sind tundma ja tegutsema paneb,“ ütleb ta.

Seotud lood

Uudised
  • 20.02.25, 16:12
Vaata, kes on varasemalt pärjatud tiitliga Aasta Turundustegu
TÄHTAEG pikendatud! 03.03.2025
Peagi saaabuval Passwordi konverentsil tunnustame taas Aasta Turundusteo tiitliga meeldejäävamaid ning tulemuslikumaid turunduskampaaniaid möödunud aastast. Enne seda meenutame aga eelmiste kordade võidukaimaid.
Uudised
  • 21.02.25, 06:45
SARI | Neste turundusplaneerija lemmikuim emotsionaalne reklaam
Sarja seekordses osas jagab oma kõigi aegade lemmikut emotsionaalset reklaami Neste Eesti turundusplaneerija Helena Tomikas.
Uudised
  • 17.02.25, 10:43
SARI | Burger Kingi turundusjuhi lemmikuim emotsionaalne reklaam
Sarja seekordses osas jagab oma kõigi aegade lemmikut emotsionaalset reklaami Burger Kingi turundusjuht Heleri Harineem.
Uudised
  • 16.12.24, 11:08
Aasta Turundustegu 2024 ootab parimatest parimaid kandidaate
TÄHTAEG 03.03.2025
Turunduskonverentsil Password 2025 tunnustame taas Aasta Turundusteo tiitliga meeldejäävamaid ning tulemuslikumaid turunduskampaaniaid ja -aktsioone 2024. aastast.
  • ST
Sisuturundus
  • 26.02.25, 13:23
Veebilehe tegemine ei pea olema sajandi peamurdmine: Zone+ AI Assistent teeb selle minutitega valmis!
Kodulehe tegemine on paljudele tundunud keerulise ja ajamahuka projektina. Veel hiljuti käis see nii, et palgata tuli veebidisainer, kes rääkis justkui arusaamatus haldjakeeles, esitas seejärel uhke arve, kuid lõpptulemus polnud ikkagi päris see, mis vaja. Õnneks on need ajad tänaseks lõplikult möödas ning oma veebilehe saab luua igaüks ise disainerit, arendajat või tehnilist tuge omamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele