• 30.04.24, 11:18

Ekspress Grupp teenis ootuspärase kvartalikahjumi

Meediakontsern Ekspress Grupp teenis esimeses kvartalis ootuspärase kahjumi, kuid hoolimata majanduslikest raskustest plaanib jätkata dividendi maksmist, selgub börsiteatest.
Esimese kvartali tulemusi mõjutas enim sesoonsus, mille tulemusena on ettevõtte kasumlikkus igal aastal esimeses kvartalis suurima surve all.
  • Esimese kvartali tulemusi mõjutas enim sesoonsus, mille tulemusena on ettevõtte kasumlikkus igal aastal esimeses kvartalis suurima surve all. Foto: Liis Treimann
Ekspress Grupi aasta esimese kvartali müügitulu ulatus 16,2 miljoni euroni, vähenedes aastaga 3%. Puhaskahjumit teenis ettevõte kvartalis 1,2 miljonit eurot, mida on 67% rohkem kui aasta tagasi.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 01.04.24, 10:25
Ekspress Grupp maksab üle poole kasumist dividendiks
Hans H. Luik võtab 40% omanikutulust
Börsifirma Ekspress Grupp plaanib maksta eelmise aasta eest dividendina 1,8 miljonit eurot, mida on rohkem, kui kontserni dividendipoliitka ette näeb.
Uudised
  • 16.02.24, 10:52
Digitulu kasvatanud Ekspress Grupp teenis 3,7 miljonit eurot kasumit
AS-i Ekspress Grupp müügitulu suurenes 2023. aastal digitaalse tulu kasvu toel 14 protsenti ja ettevõte teenis 3,7 miljonit eurot kasumit, teatas ettevõte börsile.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele