Saates "Eetris on turundusuudised" räägime helibrändingust ja muusikapsühholoogiast. Teema põnevasse maailma aitab kuulajatel sukelduda muusikapsühholoog Dali Kask ja helilooja Ikevald Rannap.
Saates tuleb juttu sellest, kui palju muusika mõjutab tarbimist ning kuidas valida enda brändile seda kõige kutsuvamat heli, millised brändid peaksid üldse helibrändingut kasutama ja kui teadlik on Eesti tarbija selles osas. Muusikapsühholoog Dali Kask ja helilooja Ikevald Rannap analüüsivad saates ka natuke seda, milline peaks olema Äripäeva helibränding ehk kuulajad saavad kasulikke näpunäiteid, millele peab mõtlema, kui hakata helibrändingut ettevõttele looma.
Saatekülalised panevad kuulajad ka mõtlema sellele, mis tunde peaks helibränding tekitama. Saadet juhib Keit Alev.
Fotol: Dali Kask (allikas: erakogu) ja Ikevald Rannap (autor: Erika Muniz).
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.