Turundajast tippjuhiks ehk kuidas Katre Kõvask jõudis väikebutiigist toidutööstuse tippu
"Lavajuttude" saates meenutame juuni alguses 21. korda toimunud turunduskonverentsi Password, mis keskendus sellele, kuidas keerulisi aegu üle elada ja kuidas muutustega kohaneda.
Katre Kõvask töötab pärast karjääri piimatööstuses Tallinkis rahvusvahelise kaldakaubanduse juhina. Foto: Liis Treimann
Konverentsil rääkis oma teekonnast turundusjuhist tippjuhiks Tallinki rahvusvahelise kaldakaubanduse juht Katre Kõvask, kes on varem töötanud näiteks Ösel Foodsi turundusjuhina, Premia Foodsi ning Tere ja Farmi piimatööstuste juhina.
Turundust peetakse n-ö pehmeks alaks, mille ringist tippjuhtide sekka pürgida on keerulisem kui näiteks finantsjuhil. Katre Kõvask jagas Passwordil oma teekonda turundusagendist tippjuhiks, mille käigus on müüdud korraga nii jäätist kui kala ning tehtud muu hulgas ka ajalugu.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.