Kuidas kliendiandmeid edukalt ära kasutada ja luua toimiv lojaalsusprogramm?
"Eetris on turundusuudised" saade keskendub lojaalsusprogrammidele ja kliendi eluea pikendamisele. Sellel teemal arutlevad saates Wolt Eesti turundusjuht Taali Laur ja Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats ning saatejuht Keit Ausner Äripäevast.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.