• 13.09.22, 13:00

Kuidas kliendiandmeid edukalt ära kasutada ja luua toimiv lojaalsusprogramm?

"Eetris on turundusuudised" saade keskendub lojaalsusprogrammidele ja kliendi eluea pikendamisele. Sellel teemal arutlevad saates Wolt Eesti turundusjuht Taali Laur ja Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats ning saatejuht Keit Ausner Äripäevast.
Tagumises reas Wolt Eesti turundusjuht Taali Laur, saatejuht Keit Ausner, esireas Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats.
  • Tagumises reas Wolt Eesti turundusjuht Taali Laur, saatejuht Keit Ausner, esireas Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats. Foto: Äripäev
Saates tuleb juttu klientide müksamisest, klientide segmenteerimisest, ostukäitumisest, andmetöötlusest ning ka erinevatest lojaalsusprogrammidest.
Saadet toetab turundusagentuur Must Uba.
Kuula saadet siit:
Kuidas kliendiandmeid edukalt ära kasutada ja luua toimiv lojaalsusprogramm?
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele