• 28.02.23, 14:01

Kuidas käib turundus avalikus sektoris? Väheräägitud väljakutsed

"Eetris on turundusuudised" saates tuleb juttu avaliku sektori turundamisest ning sellest, kuidas mõõta avaliku sektori kampaaniaid. Selleks oleme saatesse kutsunud loovagentuuri Salama juhi Madis Otsa, TalTechi turunduse valdkonna lektori Rein Riisalu ja Politsei- ja Piirivalveameti kommunikatsioonispetsialisti Kairi Kreegi.
Saatejuht Keit Ausner, Rein Riisalu, Madis Ots ja ekraanil Kairi Kreek.
  • Saatejuht Keit Ausner, Rein Riisalu, Madis Ots ja ekraanil Kairi Kreek. Foto: Äripäev
Saates räägitakse ka avaliku sektori turundamise erinevatest kanalitest, sõnumitest ning hoiakutest.
Loovagentuuri Salama juhi Madis Otsa sõnul võib avaliku sektori puhul kasu väljenduda ka rahas, kui rääkida annetuskampaaniatest nagu erasektori kampaanias, kus müüakse konkreetset toodet. „Kui rääkida hoiakutest ja ideedest, siis tuleb erasektoriga vahe sisse. Avaliku sektori puhul tuleb meeles pidada, et järjepidevus on keeruliste teemade puhul väga tähtis,“ ütles Ots.
„Kui erasektor taotleb rahalist kasumist, siis meie jaoks on ekvivalent usaldus. Kui me oma tegudega oleme selle välja teeninud, siis ka tulemused tulevad paremini ning jõuame inimesteni,“ rääkis Politsei- ja Piirivalveameti kommunikatsioonispetsialist Kairi Kreek.
Saadet juhib Keit Ausner.
Kuidas käib turundus avalikus sektoris? Väheräägitud väljakutsed
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele