Nüüdseks kaks aastat turul olnud Infopanga turundusteenus pakub täislahendust, mis sisaldab kliendi nõustamist, müügikirjade valmistamist-saatmist ning tulemuste tagasisidet ja analüüsi.
Infopank on juba kaks aastat aidanud klientidel teha sihitud B2B e-maili turundust. Kui varem pöörduti meie poole enim just turundusnimekirjade moodustamise osas, siis tänasel päeval soovivad kliendid pigem täisteenust.
Alates 2022. aastast oleme teinud koostööd mitme eri valdkonnaga. Näiteks eelmisel suvel sõlmisime Eesti meistri BC Kalev/Cramoga lepingu, kus meie ülesanne oli uute koostööpartnerite leidmine. Miks nad otsustasid meiega koostööd teha? Ajanappus ja vähene kogemus andmebaaside haldamisel ning sihitud otseturunduses teeb neil endil kogu protsessi kohmakaks ja tihtipeale ka ebamugavaks.
Õnneks meil on selle jaoks andme- ja müügivõlurid olemas ja meie kliendid võivad rahuliku südamega keskenduda oma põhitegevusele. Mida see Sinu jaoks tähendab? Sinul piisab vaid teha päring, millist sihtgruppi soovid enda kampaaniaga kõnetada ja meie aitame Sul leida tee oma potentsiaalsete klientideni. Kui Sa aga ei tea, kes Sinu potentsiaalne klient võiks olla, siis ole mureta! Infopanga andmete abiga aitame ka selle Sul välja selgitada.
Mida meie täisteenus siis endast hõlmab?:
• sihtgrupi kaardistamist ja turundusnimekirjade kokkupanemist
• e-kirjade kujundamist ja sisuteksti koostamist
• kirjade saatmist
• tulemuste analüüsimist
• tagasiside andmist, koos lahenduste ja soovitustega järgmisteks turundustegevusteks
Olime emaili kampaaniatega osa aasta turundusteost
Sellel aastal sai meil Kirikufondiga täis kolmas ühine koostööaasta. Meil on olnud nendega koos põnevad projektid ning sellel aastal teenisid nad tubli töö eest Bestmarketingi poolt aasta turundusteo tiitli, millest meie olime osa enda emaili turundusega.
Mis on olnud edu saladus? Tegelikult mitte midagi keerulist, järjepidevus ja pidev suhtlus omavahel on olnud võtme tähtsusega. Me oleme pidevalt korrigeerinud enda sõnumit, kirjade ülesehitust ja visuaale. Seda kõike tänu heale suhtlusele.
Mitmed koostööpartnerid
Meie portfell on mitmekesine ja lai. Praeguseks on meil koostööpartneriteks näiteks Porsche Eesti, USCAR, Lottemaa, G4S, Taltech, Luminor, Hüpoteeklaen, Kooker, ja paljud teised. Kui tunned, et Sinu turundus vajab turgutust, siis hea meelega räägiks lähemalt.
Kui soovid meie teenuse kohta lähemalt uurida, siis seda saab teha meie
kodulehelt!
Seotud lood
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.