• 03.04.13, 15:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Addresstising ehk adresseeritud reklaam on digitaalturunduse uus normaalsus

"Kui vanakooli mõtlemine oli selline, et paneme reklaami Delfisse, kuna seal on palju külastajaid, siis tänapäevane meediaplaneerimine ei ole enam ühe veebisaidi keskne. Klienti huvitab ju ikkagi kindla profiiliga sihtrühm ning meil on olemas tehnoloogia, kuidas inimeste käitumismustreid tuvastada ning reklaam õigetele inimestele suunata," väidab Smart AD’i juht Rando Rannus. Loe intervjuud!
Milline on Smart AD’i taust?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele