Page Not Found

  • 17.03.16, 19:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tehnoloogia imbub meie vereringesse

Tehnoloogia on inimesele aina lähemale kolinud. Arvuti alustas oma teekonda laualt, sealt edasi kolis ta taskusse, siis riietesse ning varsti on see osa inimese vereringest.
Teemu Arina
  • Teemu Arina Foto: Raul Mee
Soome juhtimiskonsultant ja tehnoloogiaettevõtja Teemu Arina vahetab Passwordi konverentsil slaide lihtsalt käevibutusega. Lisaks mõõdavad erinevad rakendused pidevalt tema pulssi, liikumist ja magamist – tehnoloogia on osa tema kehast. Millega on tegu ja miks seda teha?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 10:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele