Alates sellest suvest kureerib Saku Õlletehase turundustiimi tööd Eva Maarend, kes oma viimaste aastate tööpositsioonidel on panustanud Eesti lennundussektorisse ja Eesti kui atraktiivse turismisihtkoha turundamisse.
Varasemalt Tallinna Lennujaama koduse lennujaama kontseptsiooni juurutada aidanud ning uue rahvusliku lennufirma Nordica brändi turuletoomises kaasa löönud Eva liitus Saku Õlletehasega 2017. aasta sügisel õllede brändijuhina, möödunud suvest on tema vastutada kogu Saku Õlletehase turundusvaldkond. nimetus, siis tänaseks näitab alkoholivaba õlle turg mitmekohalisi kasvunumbreid ning näiteks Saku portfellis on juba viis erinevat toodet,” lisas Eva.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.