Kodumaise toidutootja uus reklaamikampaania on sotsiaalmeedias inimesed ärevile ajanud, nii mõnegi arust ei ole reklaam kõige paremini õnnestunud, kirjutas Kasulik.
- Kuvatõmmis Maks & Mooritsa reklaamklipist
Arutelus jagunevad inimesed laias laastus kaheks, üks osa peab sellist reklaami kohutavaks läbikukkumiseks, teine osa kiidab tootjat selle eest, et nad näitavad inimestele, kust kohast nende toidulaual olev liha tegelikult pärit on,
kirjeldas Kasulik sotsiaalmeedias toimuvat.
"Üks viimase aja võikaim, ebainimlikuim ja ebaeetilisim reklaamkampaania. Miks küll," kirjutas üks naine reklaamile juurde ja jagas seda populaarses Facebooki grupis.
Maks & Mooritsa turundusjuhi Mirjam Endla sõnul oli nende eesmärk reklaamiga edasi anda mõtet, et parim toit tuleb kodu lähedalt ja Eesti toit on maailma parim.
Vaata siit kõnealust reklaami:
Seotud lood
"Plastpakendi vähendamine on globaalne trend ja üha olulisem teema ka Eesti tarbijale. Seetõttu uskusime kindlalt, et just sellest saab meie kampaania keskne sõnum," sõnas Atria turundusjuht Mirjam Endla.
Eetris on turundusuudised raadiosaates rääkisid Atria turundusjuhi Mirjam Endla ja Frank Kutteri tegevjuht Marek Mettas trendidest, tarbijakäitumisest ja lihatoodete turundamisest.
Pihviturg on Eestis äärmiselt konkurentsitihe – vaatamata sellele tuli Maks ja Moorits eelmisel aastal välja oma tootesarjaga, mis on toonud ettevõttele väga häid tulemusi. Maks ja Mooritsa endi sõnul ei ole edu tingitud uudsest või erilisest tootest, pakendist ega tootmismeetodist, vaid korralikult läbimõeldud brändikommunikatsioonist ja ühtsest turundusest, mis kestaks aastaid.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.