Alexela jaemüügi- ja turundusjuht Kadri Ambos tõi välja neli aastat väldanud Alexela brändiuuenduse viis etappi: brändi positsioneeringu analüüs, uue brändi ehitamine, uue brändi jõustamine ja kasutuselevõtt, brändi arendamine ning ettevõtte väärtuste väljatöötamine.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.