Ka sooduskampaaniate ja allahinnatud kaupade puhul on tarbijal õigus e-ostust taganeda ning esitada kaebus toote kvaliteedi kohta, kirjutab ELi tarbija nõustamiskeskuse juhataja Kristina Vaksmaa-Tammaru.
Novembri viimasel nädalal täituvad reklaampinnad ahvatlevate musta reede, musta nädala või musta nädalavahetuse pakkumistega. Allahindlusi pakuvad pea kõik poed ning interneti teel saab Eesti tarbija osa ka teiste riikide e-poodide pakkumistest.
Uuringufirma Norstat viis oktoobris läbi uuringu, kuidas Balti riikide inimesed jõuluoste teevad ja millised on kolme Balti riigi vahelised ostuharjumused.
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.