• 28.06.21, 10:42

A. Le Coqi juht nägi Ronaldo käitumises megatrendi

Portugali tippjalgpalluri Cristiano Ronaldo hiljutine joogivalik ilmestab olulist megatrendi, ütles A. Le Coqi juht Tarmo Noop.
Jalgpallistaar Cristiano Ronaldo sattus juunis tähelepanu keskpunkti, kui tegi ootamatu sammu mängujärgsel pressikonverentsil.
  • Jalgpallistaar Cristiano Ronaldo sattus juunis tähelepanu keskpunkti, kui tegi ootamatu sammu mängujärgsel pressikonverentsil. Foto: AFP/Scanpix
Tänavuse jalgpalli Euroopa meistrivõistluste finaalturniiri ühel pressikonverentsil tõstis Ronaldo enda eest ära Coca-Cola pudelid ja võttis asemele veepudeli. Loetud hetked hiljem langes Coca-Cola aktsia hind, vähendades suurfirma turuväärtust ligikaudu 4 miljardi dollari võrra.

Seotud lood

Uudised
  • 21.06.21, 15:48
A. Le Coqi juht: müüvad tervislikkus ja keskkonnasõbralikkus
A. Le Coqi juht Tarmo Noop rääkis Äripäeva hommikuprogrammile, kuidas kuum ilm muudab jookide tarbimist ja milliseid trende tuleks järgida, et konkurentsis püsida.
Uudised
  • 18.06.21, 12:14
Cristiano Ronaldo väike liigutus kärpis Coca-Colalt neli miljardit dollarit
Cristiano Ronaldo eemaldas EM-i raames toimunud pressikonverentsil laualt kaks Coca-Cola pudelit ja see liigutus läks Coca-Colale maksma neli miljardit dollarit.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele