Statistikaameti II kvartali palgaandmetest selgub, et müügi, turunduse ja avalike suhete juhtide keskmine brutokuupalk ületab kahe tuhande euro piiri ning seejuures on turundusspetsialistide seas kõige teravamalt tuntav sooline palgalõhe.
Turundusspetsialistina töötas statistikaameti andmetel Eestis 3322 inimest ja keskmine brutotöötasu nimetatud ametikohal oli 1946 eurot. Meeste keskmine palk oli seejuures naiste omast tunduvalt suurem ehk 493 eurot ehk meestel 2168 eurot ja naistel 1675 eurot. Kõige enam teenisid II kvartalis turundusspetsialistid Harjumaal (2057 eurot) ja Järvamaal (2029 eurot).
Statistikaameti 1. kvartali andmetest selgub, et müügi, turunduse ja avalike suhete tippspetsialistide kuupalk on võrreldes eelmise aasta sama perioodiga tõusnud ning on Eesti mediaanpalgast peajagu kõrgem.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.