KUULA: Reklaamid sotsiaalmeedias võivad olla päris tulusad
Rohkem kui pooled sotsiaalmeedia tarbijad on reklaami peale ostnud mõne toote või teenuse ja selge mõju on ka mõjuisikutel, selgub värskest reklaamiagentuuri Milos poolt läbiviidud uuringust.
Reklaamiagentuuri Milos juht Brit Mesipuu rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et Eesti täiskasvanud veedavad märkimisväärselt aega sotsiaalmeedias õhtusel ajal, sealhulgas nädalavahetuseti. Samuti ei tasu karta telekanalite konkurentsi, lisas ta.
Selle aasta sügisel viis reklaamiettevõte Milos läbi küsitluse, et teada saada, millised on täiskasvanud eestlaste sotsiaalmeedia harjumused. Uuriti nii sotsiaalmeedias viibimise aega kui ka keskkondi ning tegevusi, mida neile seal teha meeldib. Küsitluses osales sel aastal rekordarv ehk 3326 inimest.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.