Maailma juhtiva kliendihaldusplatvormi Salesforce’i esindajad LeverUPist Märt Jõesaar, Daria Nemchonok ja Šimo Brtan rääkisid tänavusel Passwordil, et nende üheks eesmärgiks on aidata ettevõtetel oma klientide kasutajakogemust paremaks muuta.

- Salesforce Baltikumi äriarendusjuht Märt Jõesaar
- Foto: Raul Mee
Salesforce Baltikumi äriarendusjuht Märt Jõesaar rääkis täpsemalt kasutaja muredest kliendi kogemuse vaatest, tuues välja probleemid, millega me kõik juba täna silmitsi seisame. Jõesaar küsis, et mis on põhiline väljakutse, millega me kõik peame täna toime tulema. “Me kõik soovime uusi kliente ja samal ajal soovime hoida ka olemasolevaid kliente.” sõnas ta. Ta jagas, et 86 protsenti klientidest on valmis hea klienditeeninduse eest rohkem maksma. „32 protsenti klientidest ei tule enam peale ebameeldivat kogemust tagasi,“ avaldas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Maailma suurima, 28 miljardi eurose käibega kliendihaldusplatvormi Salesforce'i partnerettevõtte LeverUP Consultingu, millel on esindused Eestis, Horvaatias ja teistes Balti riikides, äriarendusjuhi Märt Jõesaare sõnul on nõudmised klienditeenindusele kasvanud ning digikliendi rahuldamiseks pelgalt e-mailist ei piisa.
Maailma suurima kliendi- ja müügihaldus tarkvara (CRM) Salesforce'i esindaja LeverUp avas Eestis esinduse, mida hakkab juhtima Pipedrive'i ja Elisa kogemusega Märt Jõesaar.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.