Tere AS-i kestliku arengu juht Katrin Tamm ja Deary brändilahenduse autor agentuur Taifuun avavad, mis olid uue taimsete toodete brändi loomise ajendiks ja kuidas sündis loovidee, mille kontseptsiooni aitasid valideerida ka Soome juhtiva taimse liha tootja esindaja ning varem Oatly turunduses töötanud ekspert.
Katrin Tamme sõnul on Tere on taimseid tooteid arendanud ja turustanud juba paar aastat. „Oleme kasvanud ja õppinud, käinud messidel tooteid tutvustamas ja saanud väga head tagasisidet,“ sõnas ta ja lisas, et taimsete toodete arendus- ja turustustöö erinevad aga päris oluliselt piimatoodete omast ja töö käigus mõistsid nad üsna kiiresti, et selleks, et olla taimsete valdkonnas edukad, ei saa see olla kõrvaltegevus. Seetõttu sai loodud Nordic Milk gruppi uus ettevõte Deary ning ka eraldi bränd, mille alt tooteid nii Eesti kui välisturgudel tutvustama hakata. „Näeme taimsete toodete valdkonnas tõepoolest suurt potentsiaali ja seda eelkõige välisturgudel, kus mahud kasvavad aasta jooksul kordades,“ selgitas Tamm.
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.