• 29.04.22, 09:59

Ekspress Grupi müügitulu kasvas I kvartalis 22 protsenti

Baltimaade juhtiva meediakontserni Ekspress Grupp müügitulu kasvas tänavu I kvartalis veebireklaami ja digitellimuste suurenemise toel 22 protsenti, kuid ettevõte teenis samal ajal sesoonsusest tingitud kahjumi, selgub ettevõtte kvartali vahearuandest.
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.
  • Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu. Foto: ERLEND STAUB
AS-i Ekspress Grupp 2022. aasta I kvartali müügitulu ulatus 13,4 miljoni euroni, kasvades aastaga 22 protsenti. Digitaalsed tulud kasvasid võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 36 protsenti ja digitaalsete tulude osakaal moodustas märtsi lõpus 78 protsenti kontserni kogukäibest. 2021. aasta lõpus omandatud Geenius Meedia müügitulu ulatus I kvartalis 0,5 miljoni euroni ehk suurendas kontserni müüki umbes 5 protsenti.

Seotud lood

Uudised
  • 12.04.22, 09:59
Ekspress Grupi digitellimused kasvasid aastaga jõudsalt
ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga Balti riikides kokku 50 protsenti (I kvartalis 8 protsenti) ja ulatus märtsi lõpus 145 805-ni.
Uudised
  • 01.04.22, 09:42
Ekspress Grupp soovib 5 aastaga kasvatada digitellimuste arvu 2,5 korda
Baltimaade juhtiv meediakontsern Ekspress Grupp seadis eesmärgiks suurendada järgmise viie aastaga Balti riikides digitaalsete tellimuste arvu enam kui 2,5 korda ning kasvatada samal ajal digitaalsete tulude osakaal kontserni müügitulus 85 protsendini.
Uudised
  • 22.02.22, 09:24
Ekspress Grupp kasvatas eelmisel aastal käivet ja kasumit
Baltimaade juhtiv meediakontsern Ekspress Grupp kasvatas eelmisel aastal digitaalsete tulude suurenemise toel käibe 53,5 miljoni euroni ja ning teenis 4,1 miljonit eurot kasumit, selgub grupi 2021. aasta 12 kuu vahearuandest. Juhatus teeb ettepaneku jaotada dividendideks 5 eurosenti aktsia kohta.
Uudised
  • 12.01.22, 12:01
Ekspress Grupi digitellimuste hulk kasvas aastaga 62 protsenti
ASi Ekspress Grupp digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga Balti riikides kokku 62% (IV kvartalis 8%) ja ulatus detsembri lõpus 134 947-ni.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele