Meiliteenuse pakkujad ehk ESP-d mängivad sinu meiliturunduse edukuses olulist rolli. Meiliturundaja peab aga parimate tulemuste saavutamiseks tuginema ka paljudele muudele asjadele, milleks on näiteks tekstide kirjutamine, head pildid, loominguline lähenemine ja mõnikord isegi näiteks HTML-i veaotsing.
Et aidata sul luua veelgi paremaid e-kirju, jagame ideid ja näiteid suurepärastest tasuta ressurssidest. Kiire lisamärkus – me pole ühegi programmi ega lehega seotud ja jagame neid sinuga lihtsalt heade ideede ja inspiratsiooni jagamise eesmärgil.
Sharethrough Headline Analyzer
Meiliturundajad mõistavad väga hästi
teemarea tähtsust, kuna need on sageli otsustavaks elemendiks, mis veenab inimesi sinu meili avama. Kui e-kiri avatakse, on meilipealkirjad lugeja kaasamiseks ja tähelepanu köitmiseks hädavajalikud.
Sharethrough Headline Analyzer on suurepärane tasuta tööriist, mis aitab parandada erinevaid pealkirju ning isegi abistada sind teemaridade loomisel. Paraku on seda hetkel võimalik kasutada vaid ingliskeelsena, kuid turundajatena teame, et paljudes e-kirjades ja ka teistes turundustoimingutes peame vahel inglise keelt kasutama. See äpp loendab sinu pealkirjas olevad sõnad ja tähemärgid ning annab pealkirjale kvaliteediskoori. Teemarea loomisel on oluline meeles pidada, et tüüpilised pealkirjad ei tööta alati parima meili teemareana. Soovitame ingliskeelsete meilide puhul kasutada Sharethrough Headline Analyzerit kui mugavat tasuta ressurssi, et parandada meili teemaridade, pealkirjade ja ehk isegi eelpäiste tekstikirjutamise oskusi.
Capitalize My Title
Suurtähtede kasutamine on samuti midagi, mida turundajad armastavad testida – eriti teemareal. Mõned eelistavad läbivate suurtähtede kasutamist teemareal, teised kasutavad sageli vaid lause alguses suurtähti. Kui sa ei ole kindel, millised sõnad võiks ja millised peab suurtähtedega kirjutama, võivad sellised ressursid nagu
Capitalize My Title olla asja eest. See on lihtne tasuta programm, mis muudab teksti korrektselt suuretäheliseks vaid mõne sekundiga.
Really Good Emails
Kas plaanid oma järgmist meilikampaaniat? Kui soovid mõista, kuidas teised sinu valdkonnas oma turundusmeile koostavad ning võib-olla vajad veidi meiliturunduse inspiratsiooni, siis viska pilk peale sellisele leheküljele, nagu
Really Good Emails. Seal on väga hea ja mahukas e-kirjade galerii ning erinevate näidete toomisel on see konkurentsitult meie lemmiklehekülg. Võid uute ideede saamiseks lehekülge lihtsalt sirvida või panna otsingusse konkreetsed kategooriad, millele soovid otsingut kitsendada.
Marketing Examples
Marketing Examples on veel üks tasuta ressurss, mida saad kasutada sisuloome ja turunduskampaaniate ideede jaoks. See on täis näiteid suurepärasest turundamisest, mida saad kasutada inspiratsiooni saamiseks kõikides turunduskanalites tegutsemisel.
Veebipõhised HTML-redaktorid
Kui vajad tasuta HTML-redaktorit (olenemata sellest, kas sulle meeldib kodeerimine või vajad lihtsalt tõrkeotsingu tööriista), saad kasutada mitmeid käepäraseid ja tasuta veebipõhiseid HTML-redaktoreid. Kuigi need ei pruugi olla meili-HTML-spetsiifilised, sobivad need suurepäraselt lihtsaks kodeerimistööks. Mõned tasuta tööriistad selleks leiad näiteks järgnevatelt lehekülgedelt:
app.bootstrapemail.com,
html-online.com,
onlinehtmleditor.dev.
HTML-i ressursid
Kui aga leiad end HTML-iga ummikus olevat või vajad CSS-i osas juhiseid, pakub
W3Schools suurepärast HTML-i ressursside kogumikku. Tuletame siinkohal meelde ühe olulise asja, et
meili- ja veebikodeerimine on üksteistest erinevad asjad. Siiski leiad W3Schoolsist palju kasulikke artikleid HTML-i ja CSS-i aluste (ja isegi JavaScripti, Pythoni ja SQL-i) kohta õppimiseks. Näiteks saad lugeda HTML-stiilide kohta või õppida, mis on HTML-tabel ja kuidas tabeli suurust reguleerida. See on kindlasti otstarbekas leht, mida oma järjehoidjate hulka lisada!
Õigekirjakontrollid
Kui kirjutad ise e-kirju või kontrollid oma kolleegi tehtut, võib usaldusväärne õigekirjakontroll sulle väga kasulikuks osutuda. Soovitame oma meiliteksti kirjutada võimalusel sellistes programmides nagu näiteks Word ja kasutada seal õigekirja- ja grammatikakontrolli funktsiooni. Nii märkad kiiremini väikseid näpuvigu, mis võivad muul juhul kahe silma vahele jääda sinule, kuid mitte kliendile. Lisaks võid ingliskeelsete tekstide puhul kasutada selliseid tööriistu nagu näiteks
Grammarly või
Wordtune, mis aitavad sul neid salakavalaid õigekirjavigu tuvastada.
Väike nipp: kui kirjutad oma meilikoopia Wordis või mõnes muus programmis valmis, on alati kasulik kopeerida see enne meiliturundusprogrammi meiliredaktorisse paigutamist Notepadi. Notepad eemaldab tekstist nii nähtava kui ka peidetud stiliseeringu. Seejärel saad selle rahuliku südamega oma meiliprogrammi edasi kleepida, teades, et sinu tekst on kena ja n-ö “puhas”.
Pildipangad e-kirjade jaoks
Me kõik mõistame ilusate piltide olulisust ja mõju turundusmeilide puhul. Paljudel ettevõtetel pole aga ettevõttesisest disainimeeskonda ega pühendunud fotograafi. Samuti on mõned pildimaterjali saidid üsna kallid ning neid pole võimalik oma turunduseelarvesse mahutada. Õnneks on erinevate piltide jaoks eelarvesõbralikke alternatiive. Näiteks on
Pixabay,
Pexels ja
Unsplash vaid mõned näited neist suurepärastest lehekülgedest e-kirjade ja teiste turunduskanalite jaoks (tasuta) piltide leidmiseks!
Idee: lähene pildiotsingule loominguliselt! Kui otsid konkreetse märksõnaga asja, siis ära piirdu vaid selle ühe märksõna kasutamisega oma otsingus, vaid proovi ka teisi teemakohaseid ja seotud sõnu, mis võiksid sinu soovitud sisu pildi läbi kenasti edasi kanda. “Black Friday” otsingusõnale lisaks võivad ka näiteks “deal”, “sale”, “discount”, “eCommerce”, ja miks ka mitte “happy customer” sulle soovitud pildi leida. Lisaks vähendad niimoodi tõenäosust, et sinu konkurent edastab klientidele mustal reedel sarnase või lausa sama pildi.
Lisaks, kui soovid kasutada lihtsat kuid võimekat pildi-/fotoredaktorit, on
Befunky või
Fotori pilditöötluse programmid vaid paar head näidet väga heast tasuta vahendist. Nendes saad lisaks sellistele peamistele töötlustele nagu pildi teravuse muutmine ja lõikamine, ilmestada oma pilti erinevate filtrite ja efektidega.
Ning kui sul on raskusi piltidelt tausta eemaldamisega, on
Remove.bg nii mugav tööriist, et lihtsalt peame ka seda oma soovitustesse lisama.
Ära lase pisemal eelarvel end kurvastada
Paljudel väikeettevõtetel on turunduse osas kitsas eelarve. Kuid pisemad vahendid ei tähenda kohe seda, et meiliturunduskampaaniad ei võiks tõhusad olla. Seega loodetavasti leiad eelmainitud vahenditest vajalikku abi ja ideid. Ning mis peamine – püsi loominguline ja inspireeritud. Head meiliturundamist!
Seotud lood
Meiliturunduse alal töötades on meil kõigil tooteid või teenuseid, mida tahame reklaamida ning loomingulisi tekstiideid, et seda brändi toonile truuks jäädes edukalt teha.
Enamik meist on ilmselt kuulnud loomingulisest läbipõlemisest. Võimalik, et sa oled seda isegi kogenud või võitled sellega just praegu. Loomevaldkonna spetsialistid peavad tippvormis püsima ning tooma lauale värsket, kaasahaaravat ja silmiavavat sisu. Meiliturundajad ei ole loomingulise läbipõlemise erand: loovus on oluline tegur, mis mõjutab sinu meiliturunduse edukust – olgu selleks siis disain, ideed, optimeerimine, sisuloome või isegi automatiseerimine.
Miks on orgaaniliselt saadud e-maili list sinu turunduse jaoks ülioluline ning mis võib juhtuda siis, kui selle asemel kasutad oma reklaammeilide jaoks ostetud adressaatide nimekirja? Sellel teemal arutlevad Smaily turundusjuht Tanel Rand ja Viivika Lumberg, kes on oma pika turunduskarjääri viimased aastad keskendunud peamiselt meiliturundusele, olles strateegiline koostööpartner ka Smaily'le. Lisaks peateemale jagab ta meiega oma meiliturunduse lemmiknippe, andes ka soovitusi nii uutele kui ka juba tegutsevatele ettevõtetele.
25. mail 2018 aastal hakkas kehtima Euroopa privaatsuse regulatsioon GDPR (Üldine Andmekaitse Regulatsioon). GDPR-i eesmärk on tagada personaalsete andmete üle paremat kontrolli ja garanteerida, et sellised andmed on kaitstud.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.