Ennast naljatamisi tõeliseks “turunduskiiksuga korporatsioonihundiks” nimetav Kristel Mets on jätnud seljataha rahvusvaheliste tiimide juhtimise ja erinevad suurkorporatsioonid nagu Studio Moderna ja Altia, olles nüüdseks vastu võtnud väljakutse asuda tuntud kodumaise lastemütside ja -riiete tootja Breden Kids etteotsa.
- Breden Kidsi uus tegevjuht Kristel Mets plaanib brändi viia aastaks 2030 vähemalt kümnesse riiki ja teha 10 miljonit eurot käivet. Foto: Alari Tammsalu
Mets räägib muiates, et olles aastaid tegutsenud tubaka- ja viinaäris, oleks eeldanud, et järgmisena jõuab ta ravimite ja relvade juurde või kasiinoärisse, aga uueks väljakutseks osutusid hoopis mütsid ja maailma paremaks muutmine. “Tõsiselt rääkides hakkasin ma aga mõtlema, kas 10 protsenti kasvu aastas ühe täiskasvanud ettevõtte puhul on see, kus ma tahan olla. Äkki olen parema meelega hoopis ettevõttes, mis saab kaks või viis korda kasvada. Praeguse seisuga on selleks Breden,” tõdeb ta.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.