• 12.07.22, 09:01

Näita konkurendile kandu: Eesti TikTokis püüab tähelepanu Lõuna-Eesti piimatootja

Eesti ettevõtjad kasutavad turundajate sõnul TikToki kui turunduskanalit veel vähe, kuid üks, kes on otsustanud kiirelt populaarsust koguva sotsiaalmeediaplatvormi potentsiaali ära kasutada, on Nopri Talumeierei, kirjutab Äripäev.
Nopri talu noorperemees Karl Niilo.
  • Nopri talu noorperemees Karl Niilo. Foto: Raul Mee
60aastane taluperemees Tiit Niilo ütleb, et nende hinnangul ei ole väikefirmal mõistlik traditsioonilisi turundusmeetmeid kasutada ja seepärast on aastaid olnud teemaks just sotsiaalmeedia. „Viimasel ajal on ka TikTokist saanud sellest konkreetne osa,“ lausus ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele