• 18.07.22, 15:31

Piletilevi lansseeris värskenenud brändi ja piletimüügiplatvormi

Balti riikide suurim piletimüügiplatvorm Piletilevi tuli välja värskenenud kaubamärgi ja uuenenud ühtse digitaalse piletimüügiplatvormiga. Kerge, avatud ja lihtne – see on uus Piletilevi logo, mis peagi asendab ligi kakskümmend aastat tagasi loodud Piletilevi brändi. Ettevõte on avalikustanud ka uue loosungi: "Tee elust elamus".
Piletilevi uuendas brändi ja piletimüügiplatvormi
  • Piletilevi uuendas brändi ja piletimüügiplatvormi
"See on uus samm meie ettevõtte ühendamise teekonnal. Oleme rahvusvaheline piletimüügi- ja ürituste planeerimise ettevõtete grupp, mis pakub tipptasemel teenuseid, tehnoloogiat ja mitme riigi pakkumisi ning loob lahendusi iga riigi klientidele nende vajadustest lähtuvalt ja kohalikes tingimustes," ütles partner ja juhatuse esimees Sven Nuutmann.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele