E-poe omamise üks peamisi eeliseid on meililisti kasvatamise võimalus. Sinu ettevõtte meililist on andmete kogum, millesugust kellelgi teisel pole, andes sulle konkurentsieelise ja võimaldades klientidega suhteid luua ja neid kaasatuna hoida. Seoses veebipoodide arvu suurenemisega on sinu e-kaubanduse meiliturunduse strateegia ettevõtte kasvu jaoks kriitilise tähtsusega.
Valdkonnapõhise statistika kohaselt on meilide avamise määr 21%, millest omakorda liigub veebisaidile edasi 2,56%. Põnev ja oluline e-kaubanduse turunduses on see, et 55% meilidest avatakse mobiilseadmetes, mistõttu on mobiilivaate olemasolu meili edukuse määramisel üheks oluliseks teguriks.
Kui see on paigas, ei pea sa leppima vaid standardiga, eks? Toome sinuni põhjaliku meiliturunduse juhendi e-kaubanduse jaoks, mis aitab sul edu saavutada.
Sisukord
- Mis on meiliturundus e-kaubanduses?
- Miks on meilikampaaniad e-kaubanduses edu saavutamiseks üliolulised?
- Meilitüübid, mida saad e-kaubanduses saata
- E-kaubanduslike meilide tähtsaimad märksõnad
- Parimad meiliturunduse tavad e-kaubanduses
- Tõhusad meiliturunduse tööriistad edukaks e-kaubanduseks
Mis on meiliturundus e-kaubanduses?
Meiliturundus on üks kõige väärtuslikumaid tööriistu tänapäeva turunduses, eriti e-kaubandusega tegelevate ettevõtete jaoks. See võimaldab sul klientidega personaalsel moel, samas madalate kuludega ühendust võtta.
Turundus e-kaubanduses kätkeb võimsat turundusstrateegiat, mis tugineb e-kirjadele, reklaamimaks veebipoe tooteid ja teenuseid potentsiaalsetele ja olemasolevatele klientidele. Meilid on populaarne võrgusuhtlusvorm, kuna need on praktilised, tõhusad, taskukohased ja tulusad.
Meiliturundus e-kaubanduses võib olla sama lihtne kui e-kirja saatmine kliendile, kes lisas kaubad ostukorvi, kuid ei sooritanud ostu. Või hoopis sama keeruline kui mitme kampaania omavaheline ühendamine müügi suurendamise eesmärgil. See, kuidas oma meiliturunduse kampaaniad lood, sõltub täielikult sinust. Määravateks faktoriteks on ettevõtte sihid, turunduseesmärgid, sihtrühm, äri kasv jne. Meiliturunduse eesmärk on tekitada ja tugevdada usaldust, et luua klientidega kindel ja pikaajaline suhe.
Sinu meilid mõjutavad seda, kuidas kliendid sinu poes oste tehes brändi tajuvad – olgu see siis veebis või füüsiliselt. Seega peab sinu meiliturunduse strateegia kliente kaasama ja hoidma neid ootuses. Vastasel juhul, kui sinu meilide tellijad saavad palju e-kirju erinevatest ettevõtetest, võid kaotada neid potentsiaalseid ja olemasolevaid kliente oma konkurentidele.
Veebipoe müügi suurendamiseks on mitmeid digiturunduse strateegiate kasutamise viise – alates PPC reklaamidest ja tagasilinkide loomisest kuni reklaammeilide ja uudiskirjadeni. Teisest küljest on e-kirjad kõige kuluefektiivsem ja sihipärasem viis
brändipoolse otsesuhtlusena klientideni jõudmiseks. Lisaks saad kiiresti tervikliku pildi oma meiliturunduse toimivusest, teha vajalikke muudatusi ja seeläbi tõhusust parandada.
Peamised mõõdikud, mida e-kaubanduse meiliturunduse kampaaniate puhul jälgida:
- Avamise määr (open rate)
- Konversioonimäär (conversion rate)
- Põrkemäär (bounce rate)
- Läbiklikkimise määr (click-through rate)
- Liitumismäär (subscribe rate)
- Tellimuse tühistamise määr (unsubscribe rate)
Äri kasv e-kaubanduses peab kujundama kõikehõlmavaid meiliturunduskampaaniaid, et need oleksid vastavuses eesmärkide, KPI-de ja toimivusmõõdikutega. Kuigi sinu ettevõtte laiendamiseks oleks vaja kasutada ka sotsiaalmeediat, on meiliturundus parim digiturunduse tööriist klientide hankimisel.
Seda seetõttu, et meiliturundust saab kasutada bränditeadlikkuse, esmamulje ja kasutajate kaasahaaramise jaoks. Siiski on mõned asjad, mida saad teha, et vältida rämpspostiks märgistamist.
- Ära osta meililisti
- Kogu klientide meilid ise liitumisvormide kaudu
- Lisa meili uudiskirja tellimusest loobumise link
- Grupeeri oma tellijaskond
- Väldi rämpspostitusfraaside kasutamist
- Jaga kvaliteetset sisu
Kuna teame, mida kujutab endast meiliturundus e-kaubanduses, miks see on oluline ning millised on meiliturunduse kampaaniate jälgimise peamised mõõdikud, liigume edasi ja avame e-kaubanduse e-kirja sisu. Vaatame e-kaubanduse meiliturunduse parimaid tavasid, erinevaid tüüpe ja muid olulisi elemente, mida suurema konversiooni ja müügi eesmärgil meiliturunduses kasutada.
Miks on meilikampaaniad e-kaubanduses edu saavutamiseks üliolulised?
Järgmine statistika selgitab, miks meiliturundus on e-kaubandusest saadava tulu suurendamiseks ülioluline.
- Iga päev kontrollib 99% e-postkasti omanikest oma e-kirju.
- Üle 80% jaemüüjatest peab meiliturundust üheks kõige kuluefektiivsemaks klientide hoidmise meetodiks.
- 59% tarbijatest usub, et turundusmeilid mõjutavad nende ostuotsuseid.
Meiliturundus mitte ainult ei suurenda kaubamärgi tuntust ja usaldusväärsust, vaid aitab ka kliente hoida.
Meilitüübid, mida saad e-kaubanduses saata
Kas soovid teada, mis sorti e-kirju saab e-kaubanduse pood saata? Siin on alustamiseks väike nimekiri.
Tervituskirjad
Tervitusmeil on esimene samm pikaajalise kliendisuhte arendamisel. See võib olla hetk, mis otsustab kõik, nii et veendu, et sinu e-kiri on sihipärane, tekitab lugejas põnevust ja julgustab tegutsema. Tervitusmeil kui pelk registreerumise kinnitus on kindlasti vale samm.
Alustuseks peaks nende sõnumite esmane eesmärk olema näidata uutele tellijatele, mida sinu ettevõte endast kujutab ja milliseid pakkumisi sellel on. Kasuta seda võimalust ära, sest just sel hetkel saad lugejatelt rohkem tähelepanu kui kunagi varem.
Kui lihtne ja hõlpsasti loetav e-kiri on suurepärane vahend klienditutuvse alustamiseks, on eriti tore näha, kui kaubamärgid uusi tellijaid registreerumise eest premeerivad.
Püsiklientidele suunatud meilid
Kuna klientide lojaalsus ei arene üleöö või ühe kampaania järel, pühendu sagedaste ja hästi sihitud meilikampaaniate loomisele, et hoolitseda olemasolevate ja uute tellijate eest ning kasvatada klientide lojaalsust. See tõstab kliendi eluea väärtust (customer lifetime value).
Oled ilmselt kuulnud liikmesusprogrammidest? Neid levinud lojaalsusprogramme kasutavad kaubamärgid selleks, et meelitada kliente registreeruma eksklusiivse meililoendiga, mis annab neile varajase juurdepääsu eripakkumistele, tooteväljalasetele ja kutsetele eriüritustele.
Aastapäeva e-kiri (ja teised tänukirjad)
Kes ei tahaks tunda end erilisena?
Kui ettevõte peab meeles
kliendi sünnipäeva või uudiskirjaga liitumise aastapäeva, tõuseb kliendi hinnatuse tunne täiesti uuele tasemele. Klientide suhtlust ja usaldust suurendavad tõhusalt isikupärastatud sõnumid, mis hõlmavad kuponge, allahindlusi, preemiaid ja eripakkumisi.
Küsi võimalusel kliendi sünnikuupäeva või salvesta tema uudiskirjaga liitumise aastapäev. Saad julgustada kliente ostu sooritama mitte ainult hinna pärast, vaid ka ühiste väärtuste, kliendi seotuse ja üldise brändikogemuse põhjal, pakkudes kliendi eelneval suhtlusel põhinevaid stiimuleid.
Taaskaasamise e-kiri
E-kaubanduses ja meiliturunduses kohtame ka mitteaktiivseid tellijaid ja kliente, kes pole pikka aega sinu poodi külastanud, ostu sooritanud ega isegi sinu meile avanud. Nad teavad sinu kaubamärki ja tooteid/teenuseid, kuid jäävad su turundusmeilide ja brändiga suhtlemisel passiivseks.
Siiski on nad tavaliselt sõbralikum publik kui võõrad. Vastupandamatute pakkumistega taaskaasamise meilid on tõhus viis nende õigele teele tagasi saamiseks.
Olgu tegemist sooduspakkumise või auhinnalise konkursiga, veendu, et sinu üleskutse on meilis nähtaval kohal. Lisaidee: isikupärasta ka taaskaasamise e-kiri, et klient tunneks end erilise ja väärtustatuna.
Et kliendile meelde tuletada tema eelnevat suhet sinu brändiga, kasuta näiteks selliseid fraase nagu "Me igatseme sind!" või "Palun tule tagasi!"
Ostujärgsed e-kirjad
Uude klienti investeerimine nõuab rohkem pingutust kui olemasoleva kliendi hoidmine. Selle tulemusena on naasvad kliendid suurepärane viis ettevõtte investeeringutasuvuse (ROI – return on investment) suurendamiseks.
Ostujärgse kampaania üks peamisi eeliseid on see, et see muudab klientidega kontakti hoidmise lihtsamaks. E-kirjad pakuvad praktilist alternatiivi ebamugavatele telefonikõnedele, mis võtavad palju sinu väärtuslikku aega ja segavad inimeste tihedat töögraafikut.
Iga kliendi esimene ost on jaemüüja ja kliendi vahelise suhte alus. Seetõttu peaksid esmaostjatele saatma ostujärgseid e-kirju, et neid püsiklientideks muuta.
Ostujärgseid e-kirju kasutatakse klientidelt tagasiside küsimiseks ning täiendavate toodete ja teenuste reklaamimiseks, millest sinu kliendid võiksid huvi tunda.
Reklaammeil
Me kõik saame iga päev palju reklaamkirju.
Meie kui tarbijate isikliku kogemuse põhjal on enamik sellistest sõnumitest sageli vähem strateegilised ja süstemaatilised. Saame iga kuu lademetes igavaid reklaamklišeesid täis e-kirju, millest enamikku me kunagi ei ava. Sellised kampaaniad nõuavad hoolikat kaalumist ja läbitöötamist.
Erinevalt tehingutega seotud meilidest kasutatakse reklaammeile üldiselt selleks, et muuta meililisti liikmed uuteks klientideks ja juba olemasolevad kliendid nö “brändi saadikuteks”.
Brändid kasutavad neid e-kirju tavaliselt oma kaupade, teenuste, pakkumiste ja kampaaniate reklaamimiseks. Ka seetõttu peaksid neile kampaaniatele rohkem tähelepanu pöörama.
Hüljatud ostukorvi e-kirjad
Ostukorvi hülgamise määr kõigub keskmiselt 60–80% vahel. Sel puhul on
hüljatud ostukorvi meili saatmine üks populaarsemaid klientidega suhtlemise viise, misläbi oma saamata jäänud tulu hüvitada.
Hüljatud ostukorvi meilid on konversioonile orienteeritud sõnumid, mis ergutavad adressaate tegutsema.
Kliendilt tagasisidet paluvad e-kirjad
Arvustused ja kliendipoolsed iseloomustused toodetele on suurepärane viis kõikide klientide usalduse suurendamiseks – eriti nende, kes kõhklevad ostu sooritamisel. Teiste klientide arvustuste tulemusena jõuavad nad müügilehtri tipule veidi lähemale.
83% inimestest leiab uusi tooteid klientide arvustuste põhjal, näiteks USA statistika näitab, et neli klienti viiest loeb enne ostu sooritamist tootearvustusi. Arvustused aitavad luua brändi mainet, lisavad sinu ettevõttele usaldusväärsust ja pakuvad tarbijakäitumise mõjutamiseks vajalikku sotsiaalset tõendit.
Arvustused annavad kasulikku teavet toote või teenuse kohta ja edastavad sõnumi, et sinu ettevõte hoolib oma klientidest. Tänu sellele võivad tagasisidet paluvad meilid aidata luua suhet sinu brändi ja klientide vahel.
Allahindluse meilid
Hinnakujundusel on oluline mõju kõikide tehingute edule. Ostu motiveeriva hinnakujunduse väljatöötamine eeldab müüjalt nii konkurentsi kui ka potentsiaalsete klientide otsustusprotsesside põhjalikku mõistmist.
Miks me ei võiks müügi suurendamiseks teadvustada fakti, et toote hind on e-kaubanduses endiselt üks peamisi müügiargumente?
Teavitused peagi langevatest hindadest annavad klientidele teada, et neid huvitavatele kaupadele on saadaval allahindluskampaaniate välised allahindlused. Kõik, kes on sinu toote või teenuse vastu huvi tundnud, saavad selle e-kirjaga teada, et selle hind on odavnenud.
Sellise meili aluseks olev idee on lihtne. Sinu turundusmeile saavate klientide sirvimisajalugu kogutakse ja salvestatakse. Selle põhjal saadab sinu e-kaubanduse süsteem hinna muutmisel kliendile automaatselt meili.
Teavitused tagasi laos olevatest toodetest
Sinu tooted võivad erinevatel põhjustel laost otsa saada, näiteks teatud hooaegade ja pühade ajal suurenenud nõudluse tõttu. Klientidele, kes loodavad osta seda, mida nad soovivad ja vajavad, on see üsna frustreeriv.
Kaubavarude nappus võib põhjustada pikaajalist kahju. Lisaks müügist ilmajäämisele võid kahjustada oma suhteid kliendiga, kui ta otsustab hoopis sinu konkurendiga äri teha.
Turundajad saavad aga kasutada otsa saanud toodet selleks, et kavalal viisil kliente kaasata.
Meilid laos tagasi olevate toodete kohta pakuvad turundajale võimalust kompenseerida müügikaotust, hoida kliendis huvi kaubamärgi vastu ja kõige lõpuks – rõõmustada kliente, pakkudes neile nende soovitud kaupu. Sellised e-kirjad tekitavad kliendis hoituse tunnet, kuna tema soove ja vajadusi peetakse meeles.
E-kaubanduslike meilide tähtsaimad märksõnad
1. Meiliaadresside püüdmine kodulehelt
Sinu meiliturunduse edukust mõjutab otseselt see, kui hästi sa oma veebisaiti meiliaadresside püüdmiseks optimeerid. Väga oluline on oma veebisait
õigesti seadistada.
On suurepärane, kui veebisaidil on palju liiklust ja seadistad automaatseid meilijadasid, kuid reaalselt on sellest sulle vähe kasu, kui su veebisaidi külastajad ei naase kunagi.
E-kaubanduse meiliturunduse põhikomponendiks on veebilehe konversioonide optimeerimine. Mida saad teha, et seadistada oma veebisait tõhusaks meiliaadresside püüdjaks, on järgmine:
- Lisa oma kodulehele meililistiga liitumise vorm
- Paiguta see vorm veebilehe ülemisse otsa, kus see oleks koheselt lehe avanedes nähtav
- Registreerimise suurendamiseks kasuta sotsiaalseid tõendeid
- Pööra tähelepanu oma väärtuspakkumisele
2. Sõnum
E-kirja sisu on loomulikult üks olulisemaid meili komponente. Sinu turundusmeil on kasutu, kui selle sõnum on lugejaskonna jaoks ebaoluline või ei toeta ettevõtte turunduseesmärke.
Sõnum peab veenma kliente avama su e-kirju, süvenema meili sisusse, tegutsema vastavalt sinu üleskutsetele ja ostlema sinu veebipoes. Mis mõtet sellel on, kui see neid asju ei tee?
Sõnumite saatmisel tuleb arvestada mitme teguriga. Mõned neist teguritest on seotud meiliturunduse tehniliste aspektidega, teised aga klientide kaasamisega.
Oma sõnumite täiustamiseks saad teha järgmist:
Pea meeles tellimuse tühistamise reegleid ja hoia levinud rämpspostisõnadest kauge kaarega eemale.
Optimeeri oma meilisõnumid, lisades pilkupüüdvaid emotikone ja teemaridasid, et suurendada avamismäära ja kaasata rohkem kliente.
Headeks strateegiateks on erinevate sõnumite A/B testimine,
CTA nuppude arvu piiramine, illustreerivate linkide kasutamine, meililisti segmenteerimine täpsemaks sihtimiseks ja pakkumiste käitumispõhine personaliseerimine.
3. Personaliseerimine
Personaliseerimine tähendab enamat kui sildi "Eesnimi" lisamine oma turundusmeilidesse.
See võib aidata sinu e-kaubanduse ettevõttel klientide postkastides silma paista, suurendades avamise ja klikkimise määra ning lõpuks ka müüki.
See tugevdab kliendisuhet ja näitab, et võtab arvesse oma klientide eelistusi ja huvisid.
33% turundajatest peab personaliseerimist kõige olulisemaks pidevat arendamist vajavaks aspektiks meiliturunduses.
Tõhusad viisid e-kirjade personaliseerimiseks on järgmised:
Lisa oma meilidele tootesoovitusi, pakkudes välja seotud toodet, mille ostmist konkreetne klient tõenäoliselt kaaluks
Automatiseeri meilid kasutaja käitumisel põhinevate päästikute alusel, kasutades lehepõhist automatiseerimist
Saada igale kasutajale asjakohaseid teateid, kasutades meililisti segmenteerimist ja kontakti skoorimist
4. Disain
Kuna kohandatud HTML-meilid on nii tavalised, on edukate e-kaubanduse meiliturunduskampaaniate jaoks vajalik atraktiivne disain.
Kliendid ootavad oma postkasti vaid suurepäraseid turundusmeile –
silmapaistva graafika ja põnevate visuaalidega infograafikute, GIF-ide ja diagrammidega, näiteks sektor-, sõõriku- või
Sankey diagrammide kujul. Siin on mõned näpunäited e-kirjade väljanägemise tuunimiseks:
- Bränding (näiteks
logo kujundus, mallide loomine jne) ja
silmapaistvate värvide kasutamine
- Eri seadmetele optimeerimine
- Järjepidevad ja asjakohased CTA-d
- Arukalt paigutatud ja süstematiseeritud sisu
- Kaasahaaravad visuaalsed komponendid
Parimad meiliturunduse tavad e-kaubanduses
Uurime e-kaubanduse meiliturunduse parimaid tavasid, et saaksid oma meiliturunduse plaani täiustada.
- Veendu, et sinu meilide kujundus oleks sobilik igas seadmes vaatamiseks. Saad valida täielikult optimeeritud redigeeritavate meilimallide hulgast, mida pakuvad sellised meiliturunduse automatiseerimise ettevõtted, nagu Smaily.
- A/B-teste kasutades õpid oma kliente paremini tundma. Seeläbi saad teada klientide vajaduste kohta, parandades niiviisi oma meilikampaaniate tõhusust ja müügipõhisust.
-
Demograafiline segmenteerimine on tõestatud viis avamis- ja klikkimismäära ning lõpuks ka müügi suurendamiseks.
- Klientide lojaalsuse soodustamiseks ja kaubamärgi maine kujundamiseks on üks tõhusamaid meiliturunduse strateegiaid eksklusiivsete ja täiendavate sooduspakkumiste tegemine või preemiapunktide kinkimine.
- Teavita oma kliente olulistest sündmustest, nagu soodusmüügid, pühade allahindlused, hooajalõpu eripakkumised, kuumad pakkumised jne, et meelitada neid veebisaiti külastama.
- Saada kasutajaspetsiifilisi ehk personaliseeritud
käitumispõhiseid e-kirju. Meilid, millega palud tagasisidet tootele või millega kinnitad tellimusi ja edastad saadetise olekut, on mõned näited seda tüüpi e-kirjadest.
- Loo soovitusprogramm oma kliendibaasi laiendamiseks ja püsivate suhete edendamiseks. See on suurepärane võimalus oma brändi reklaamimiseks, sest inimesed usuvad sageli seda, mida nende sõbrad ja kaaslased soovitavad.
Tõhusad meiliturunduse tööriistad edukaks e-kaubanduseks
Smaily
Smaily on kõikehõlmav
meiliturunduse tööriist, mis on loodud spetsiaalselt selleks, et aidata ettevõtetel viia läbi oma turunduskampaaniaid minimaalse pingutuse ja suurima tulemuslikkusega. Smaily’t kasutades saad erakordse meiliturunduse funktsioonide paketi ilma turunduseelarvet lõhki ajamata.
Lihtsad pluginad hõlbustavad sinu veebisaidi külastajate muutmist ostjateks. Saad luua isikupärastatud ja automatiseeritud meilikampaaniaid, pakkudes lugejatele kõike eelnevalt artiklis käsitletut – alates allahindluspakkumistest kuni targalt personaliseeritud meilide ja tehinguliste e-kirjadeni.
Programmi on lihtne kasutada ning probleemi korral aitab hädast välja klienditugi isikuliselt. Rakendusest leiab sadu malle, mis võimaldavad kiiresti ja lihtsalt luua e-kirju, vorme ja maandumislehti.
Hubspot
Hubspot on tööriist, mida on lihtne
Smailyga integreerida ja mis võimaldab lisaks meiliturundusele hallata ka sotsiaalmeediat, ajaveebe ja CRM-i. Sarnaselt Smaily’le, saad seal hõlpsalt jälgida oma meilide kohaletoimetamise määra. Lisaks saad salvestada piiramatul hulgal kontakte ja maksta ainult turunduseesmärkidel kasutatavate aktiivsete kontaktide eest.
Bouncer
Meilide valideerimise tööriist
Bouncer aitab sul säilitada meililisti hügieeni. See on iga eduka meiliturunduskampaania jaoks oluline aspekt. Meiliturunduse andmebaasid kuivavad loomulikul teel kokku igal aastal umbes 22,5%. Kehv meililist võib kaasa tuua madala e-kirjade edastatavuse, kõrge põrkemäära, halva saatja maine ja edasi isegi domeeni musta nimekirja kandmise või konto peatamise. Seega on meilide kinnitamine oluliseks aspektiks oma tellijatele kampaaniate saatmise eel.
Kokkuvõtteks
Sinu meiliturunduse strateegia on klientidega ühenduse hoidmiseks ja ettevõttega positiivse kogemuse saamiseks ülioluline. Kui kliendid selle saavad, naasevad nad palju tõenäolisemalt ja saavad püsiklientideks.
Alusta kohe oma e-kaubanduse meilistrateegia väljatöötamist, et luua tõhusaid müügiedendus- ja tehingupõhiseid meilikampaaniaid, mis suurendavad müüki ja aitavad sinu ettevõttel kasvada. Kas soovid lisateavet selle kohta, kuidas e-kaubanduse meiliturundus aitab sul müüki kolm korda suurendada? Selleks on meil sulle
suurepärane blogipostitus, millele tuleb lisa peagi!
Seotud lood
Meiliturunduse alal töötades on meil kõigil tooteid või teenuseid, mida tahame reklaamida ning loomingulisi tekstiideid, et seda brändi toonile truuks jäädes edukalt teha.
Miks on orgaaniliselt saadud e-maili list sinu turunduse jaoks ülioluline ning mis võib juhtuda siis, kui selle asemel kasutad oma reklaammeilide jaoks ostetud adressaatide nimekirja? Sellel teemal arutlevad Smaily turundusjuht Tanel Rand ja Viivika Lumberg, kes on oma pika turunduskarjääri viimased aastad keskendunud peamiselt meiliturundusele, olles strateegiline koostööpartner ka Smaily'le. Lisaks peateemale jagab ta meiega oma meiliturunduse lemmiknippe, andes ka soovitusi nii uutele kui ka juba tegutsevatele ettevõtetele.
Uudiskirjaga liitunute hindamine võib aidata meiliturunduse kampaaniate edukust märkimisväärselt tõsta. Hea hindamissüsteem aitab oma klientide kohta rohkem teada saada ning tulevasi kampaaniaid paremini optimeerida.
Smaily turundusjuht Tanel Rand räägib seekord lähemalt uudiskirjaga liitunute hindamisest. Üks suurim meiliturundusega kaasnev boonus on andmed, mida kampaaniate käigus koguda saab. See info annab võimaluse oma kontaktide kohta rohkem teada saada ja tulevasi kampaaniaid vastavalt optimeerida.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.