• 18.10.22, 13:01

Aasta Digitegu võitja case study: Google Adsi AI kampaaniad tegid Puumarketile rekordilise tootlikkuse ja müügikäibe

Mediabrands Digital kasutas Puumarketi optimeeritud otsingukampaaniates Google Adsi AI-d, mis kasvatas ettevõtte müügikäivet rekordiliselt. Edukas tulemus tõi Aasta Digitegu 2022 konkursil Mediabrands Digitalile võidu andmetel tugineva turunduse, AI kasutamise kategoorias.
Karl Lilienberg Mediabrands Digitalist esitlemas Aasta Digitegu võidutööd tänavusel digiturunduse aastakonverentsil Best Internet.
  • Karl Lilienberg Mediabrands Digitalist esitlemas Aasta Digitegu võidutööd tänavusel digiturunduse aastakonverentsil Best Internet. Foto: Raul Mee

EESMÄRK

Seotud lood

Uudised
  • 17.10.22, 09:49
Aasta Digitegu võitja case study: reklaamilahenduste meisterlik kombinatsioon pani soomlased airBalticuga lendama
Mediabrands Digitali full-funnel digistrateegia, uuenduslike reklaamiformaatide ja kanalite meisterlik kasutamine tasus end ära, motiveerides soomlasi oma järgmist lendu broneerima airBalticuga. Edukas tulemus tõi Aasta Digitegu 2022 konkursil Mediabrands Digitalile võidu müügikampaaniate kategoorias.
Uudised
  • 11.10.22, 09:51
Aasta Digitegu võitja case study: Convertal lennutas kidsmed.ee müügitulu raketikiirusel kõrgustesse
Kidsmed.ee soovis kasvatada oma veebiliiklust ning seeläbi ka müügitulu. Appi tuli digiturundusagentuur Convertal, kes selle suurepäraselt teostas ning edukas tulemus tõi Aasta Digitegu 2022 konkursil võidu SEO kategoorias.
Uudised
  • 10.10.22, 10:41
Aasta Digitegu võitja case study: Lidli Eesti turule toomine oli ettevõtte ajaloo üks edukaimaid
Lidli kampaania „Värskelt saabunud“ eesmärk oli poeketi edukas avamine Eesti turul ning kvaliteetse brändi kuvandi kinnistamine. See ka saavutati ning edukas tulemus tõi Havas Mediale Aasta Digitegu 2022 konkursil võidu integreeritud digikampaania kategoorias.
Uudised
  • 10.10.22, 10:13
Aasta Digitegu võitja case study: Abakhan Fabricsi uus e-pood viis ettevõtte müügikäibe kõrgustesse
Abakhan Fabricsi e-pood vajas hädasti värskendust ja seejuures ka kasutajakogemuse parandamist. Appi tuli e-äri konsultatsiooni ja veebipõhise tarkvara arenduse partner Acty Digital, kes selle suurepäraselt teostas ning edukas tulemus tõi Aasta Digitegu 2022 konkursil võidu veebilehe arenduse kategoorias.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele