• 07.11.22, 16:37

President Kersti Kaljulaid andis Optimistile üle Cannes Lions pronkslõvi

Täna, 7. novembril andis president Kersti Kaljulaid üle Eesti esimese Cannes Lions auhinna kampaania #14poleokei eest. Kampaania initsiatiivil muudetud seadus jõustus 1. novembril.
Pildil Optimisti ja Seksuaaltervise Liidu #14poleokei kampaaniaga seotud meeskond koos president Kersti Kaljulaidiga.
  • Pildil Optimisti ja Seksuaaltervise Liidu #14poleokei kampaaniaga seotud meeskond koos president Kersti Kaljulaidiga. Foto: erakogu
„Tõesti vägev, et selline märkamine Eestisse jõudis. Mõtlemapanev muidugi, et probleemi teadvustamiseks oli vaja suurt kampaaniat ja värsket pilku välismaalt. Samas oli hea kuulda, et asjaga seotud organisatsioonid kõhklemata kampaania omaks võtsid. Julgust peabki olema,“ lausus president Kersti Kaljulaid.

Seotud lood

Uudised
  • 29.04.22, 09:51
Aasta Turundustegu võitja case study: „14 pole okei“ kampaania, mis viis seaduse muudatuseni
Avaliku sektori kategoorias Aasta Turundustegu 2021 tiitli võitnud Eesti Seksuaaltervise Liidu kampaania „14 pole okei“ viis seksuaalse enesemääratluse vanuse alampiiri tõstmise seaduse muudatuseni, mis loodetavasti jõustub juba selle aasta 1. juunist.
Uudised
  • 21.04.22, 09:30
Suur tunnustus! Optimist võitis esimese Eesti agentuurina USA suurimal loovkonkursil kolm pronksi
Optimisti ja Eesti Seksuaaltervise Liidu kampaania "#14poleokei" on esimene Eesti töö, mis võitis Ameerika Ühendriikide suurimalt loovkonkursilt Clio Awards kolm pronksi. Ühtlasi kuulub Clio Awards maailma TOP5 loovuskonkursi hulka.
Uudised
  • 25.03.22, 14:13
Selgusid Kommunikatsioonitegu 2021 võitjad
Eile, 24. märtsi õhtul selgusid Kommunikatsioonitegu 2021 võitjad. Auhinnakonkursi grand prix ehk üldvõidu sai kolmanda sektori parim kampaania #14poleokei. Erasektori kategoorias tuli võitjaks Eesti Energia ja Agenda PRi lansseeritud Enefit Green IPO, avalikus sektoris Tervisekassa, Akkadiani ja AD Angelsi juhitud elundidoonorluse kampaania „Elu pärast“ ning möödunud aasta parima sisekommunikatsiooniprojekti tegi Swedbank, mis inimestest hooliva organisatsioonikultuuri edendamiseks käivitas kampaania „Julge hoolida“.
Uudised
  • 14.09.21, 11:15
Optimisti loovjuhid: tegime „14 pole okei“ kampaaniale nulleelarvega 360-kraadist turundust
Sotsiaalkampaania „14 pole okei“ sai erinevate tiitlitega pärjatud tänavusel Kuldmunal ning lisaks noppis enim auhindu hiljuti toimunud globaalsel väikeriikide reklaamikonkursil BalticBest. Kampaania loovjuhtide sõnul oli Eesti Seksuaaltervise Liit neile unelmate klient, kes lasi neil teha, mida heaks arvati, ning üheskoos jõuti kampaaniaga seaduse muudatuse eelnõuni, mis rakendub loodetavasti uue aasta alguses.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele