Kantar Emori käitumisteaduste juhtekspert Heidi Reinson märkis turunduskonverentsil Password, et neutraalset keskkonda meie ümber ei ole ning meid mõjutatakse ja müksatakse kogu aeg. Käitumisteadused on viimasel ajal turunduses üha enam tähelepanu saanud, kuna need võimaldavad ettevõtetel mõista tarbijate käitumist ja kohandada oma turundustegevusi vastavalt sellele.
- Heidi Reinson Foto: Raul Mee
Käitumisteadused uurivad, miks inimesed käituvad nii, nagu nad käituvad, ning kuidas nende käitumist mõjutada saab, muutes selle turunduskampaaniate loomisel väga väärtuslikuks. Kuigi see võib osutuda turunduses tõhusaks, püstitas Reinson laval väga olulise küsimuse: „Kus on käitumisteaduste kasutamise eetika piir ning kuidas vältida tarbijate ebaeetilist mõjutamist?“
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.