Osturalli toimub Tallinna Kaubamajas juba viiekümnendat korda
Kakskümmend viis aastat tagasi esimest korda toimunud Osturalli oli tookord omalaadne kampaania. Eelmisel aastal külastas ajas muutunud, kuid põhiideelt samaks jäänud Osturalli nädalal Kaubamaja Tallinnas, Tartus ja e-poes ligi 550 000 inimest.
Tallinna Kaubamajas toimub osturalli juba viiekümnendat korda. Foto: Liis Treimann
„Osturallit võib häbenemata nimetada Eesti müügikampaaniate lipulaevaks. Selliseid kampaaniaid, mis pärast 25 aastat jätkuvalt müügirekordeid püstitavad, ilmselt liialt palju loetleda ei saa,“ ütles Kaubamaja juhatuse liige Erkki Laugus. Kuigi tänaseks on sarnaseid kampaaniaid teisigi, oli 1997. aastal, mil Osturalli esimest korda toimus, tegemist ainulaadse sündmusega Eesti kaubanduses.
Kaubamaja turundusdirektor ning Rahva Raamatu ja Hortese turundusjuhid räägivad, mis on nende kaupluste ajakirjade või kliendilehtede eesmärk, mis väärtust need klientidele pakuvad ning mida nad plaanivad keskkonda silmas pidades trükimaterjalide osas ette võtta.
Oktoobrist jätkab Kaubamaja AS-i turundusdirektorina Britta Ratas, kes naasis lapsehoolduspuhkuselt. Ratase eesmärk on hoida Kaubamaja kui moe-, ilu- ja kaubandusvaldkonna liidri kuvandit ning pakkuda klientidele emotsionaalset ostlemiskogemust.
Tänases "Eetris on turundusuudised" saates süveneme AI-turunduse põnevasse maailma. Uurime AI-turunduse uusimaid arenguid ja suundumusi ning arutame mõningaid eesseisvaid väljakutseid ja võimalusi. Saates arutlevad teema üle Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas, Fotografiska Tallinn brändijuht Jorvel Viilik ja agentuuri Imagine loovjuht Sven Luka.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.