• 19.02.24, 17:24

Finantsteenuste reklaam: kas võimatu missioon?

FinanceEstonia juhatuse liige ja Inbank kasvu ja äriarenduse juht Piret Paulus rääkis 15. veebruaril Tallinnas toimunud TULI konverentsil „Riski piiril“, et finantssektor on väga edukas ja hästi reguleeritud ning kontroll toimib väga hästi ja tõhusalt, seega keelamisel mingit sisulist põhjendust ei tohiks olla.
FinanceEstonia juhatuse liige ja Inbank kasvu ja äriarenduse juht Piret Paulus Tallinnas Erinevate Tubade Klubis toimunud konverentsil “Riski piiril”.
  • FinanceEstonia juhatuse liige ja Inbank kasvu ja äriarenduse juht Piret Paulus Tallinnas Erinevate Tubade Klubis toimunud konverentsil “Riski piiril”. Foto: Edmond Mäll
Finantsteenuste pakkujad tegutsevad täna väga reguleeritud keskkonnas. Paulust teeb murelikuks, et koalitsioonikokkuleppesse sai kirja, et kiirlaenureklaamid saavad olema keelatud, kuid seejuures ta ei tea, mis toode on kiirlaen, kuna seda ei ole kuskil defineeritud ja seda on võimatu ka defineerida. „Kui praegune regulatsioon (reklaamiseadus) loodi, siis oli aasta 2015 ning kõigil on kuklas, et see oli aeg, kus “piiks-piiks ja raha tuleb”. Tänaseks on ajad juba väga palju muutunud.“

Seotud lood

Uudised
  • 16.02.24, 14:52
Suurbritannia reklaamiekspert: reklaamide mõju hindamine inimestele on äärmiselt keeruline, kuid mitte võimatu
Kui suudame saata inimese kuule, siis suudame kindlasti leida viisi, kuidas reklaamida legaalseid tooteid täiskasvanutele, sõnas Suurbritannia reklaamistandardite sihtasutuse reklaamipoliitika ja -tavade juht Shahriar Coupal 15. veebruaril toimunud TULI konverentsil “Riski piiril”.
Uudised
  • 16.02.24, 12:27
Joel Volkov: ettevõtete sõnavabaduse piiramine ei tohi olla poliitiline mäng
Ainus viis, mis tagaks õiglased mängureeglid pikaks ajaks, on koosregulatsioon, mitte rangemad piirangud reklaamiseaduses, rääkis Turundajate Liidu juhatuse liige Joel Volkov konverentsil „Riski piiril“.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele