• 19.02.24, 11:52

Oatly endised turundajad: tähtis on leida brändile õige tonaalsus

Rootsi ühe tugevaima toiduainebrändi Oatly globaalse sotsiaalmeedia tiimi endised liikmed Sara Hanssoni ja Johan Majeri sõnul on kogu taimse piima äri väga sarnase kommunikatsiooniga - seal oleks võimalik eristuda väga igava brändi ja igava pakendiga.
Sara Hansson
  • Sara Hansson
Töötasite üle 10 aasta Oatly’s sotsiaalmeedia valdkonnas. Mis on teie arvates selle aja jooksul kõige rohkem sotsiaalmeedia maailmas muutunud?

Seotud lood

Uudised
  • 12.02.24, 11:40
Endine Lego tippjuht: pidime Lego brändi tolmust puhtaks pühkima
Lego endise tippjuhi, konsultandi ja investori Christian Majgaardi sõnul on Lego klotsi taga palju enamat ning sellele tuginedes hakkasid arendama uusi tooteid ja teenuseid, ühendades Lego väärtused ja moodsad kultuurinähtused.
Uudised
  • 08.02.24, 12:50
Kadri Gröön: välisturgudel läbilöömiseks on sihtturu partneritel võtmeroll
Kui EASi ja KredExi ühendasutus tuleb ettevõtjale appi eksporditurgudele pääsemiseks, siis tuleb kaasata ka sihtriigi asjatundjaid, ütles EASi ja KredExi ühendasutuse ekspordi osakonna turunduse- ja kommunikatsioonivaldkonna juht ning Aasta Turundustegu 2023 žürii liige Kadri Gröön.
Uudised
  • 29.01.24, 10:43
Tugev ja eristuv bränd on B2B maailmas äärmiselt oluline
Veriffi globaalse kommunikatsiooni juht Karita Sall sõnas, et peamiselt aitab neil äri kasvatada brändi tuntus. Ta lisas, et 99 protsenti ettevõtte käibest tuleb väljastpoolt Eestit ja 30 protsenti müügist saavad nad tänu brändile.
Uudised
  • 17.01.24, 15:04
Telia turundusjuht: nutikas turundaja tekitab oma sihtrühmaga dialoogi
Tänaseks kolm kuud Telia Eesti turundust ja kommunikatsiooni juhtinud Luulea Kuriks sõnas, et täna on turunduses tähelepanu võitmise, rambivalgusesse saamise ja meelde jäämise asemel olulisem oma sihtrühm dialoogi kaasata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele