Eestlased valisid Rimi kõige jätkusuutlikumaks brändiks
Euroopa suurim sõltumatu brändiuuring jätkusuutlikkuse valdkonnas on esmakordselt valinud Rimi Eesti kõige jätkusuutlikumaks ettevõtteks. Sama tiitli pälvis ka Rimi Läti.
Rimi jätkusuutlikkuse valdkonna juht Katrin Bats meenutab, et Rimi oli Eesti kauplusekettidest esimene, kes otsustas hinnastada õhukesed kilekotid. Foto: Rimi Eesti
Rootsi ettevõte SB Insight viis uuringu läbi kaheksas riigis, milles osales üle 80 000 inimese ja hinnati rohkem kui 1600 ettevõtet.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.