• 22.03.24, 10:46

Eestlased valisid Rimi kõige jätkusuutlikumaks brändiks

Euroopa suurim sõltumatu brändiuuring jätkusuutlikkuse valdkonnas on esmakordselt valinud Rimi Eesti kõige jätkusuutlikumaks ettevõtteks. Sama tiitli pälvis ka Rimi Läti.
Rimi jätkusuutlikkuse valdkonna juht Katrin Bats meenutab, et Rimi oli Eesti kauplusekettidest esimene, kes otsustas hinnastada õhukesed kilekotid.
  • Rimi jätkusuutlikkuse valdkonna juht Katrin Bats meenutab, et Rimi oli Eesti kauplusekettidest esimene, kes otsustas hinnastada õhukesed kilekotid. Foto: Rimi Eesti
Rootsi ettevõte SB Insight viis uuringu läbi kaheksas riigis, milles osales üle 80 000 inimese ja hinnati rohkem kui 1600 ettevõtet.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele