• 28.03.24, 13:22

Tööandja bränding: valik või paratamatus?

Oddwork Swedeni tööandja brändingu juhi Charles Sinclairi sõnul ei ole tööandja bränding ainult valik, vaid strateegiline otsus, mis mõjutab ettevõtte võimet meelitada ligi, värvata ja hoida talente.
Oddwork Swedeni tööandja brändingu juht tänavusel Passwordil.
  • Oddwork Swedeni tööandja brändingu juht tänavusel Passwordil. Foto: Marko Mumm
Tänapäeva tööturul on tööandja bränding muutunud üheks olulisemaks mõõdupuuks, mis eristab ettevõtteid nende potentsiaalsete töötajate silmis. Oddwork Swedeni tööandja brändingu juhi Charles Sinclairi sõnul ei ole tööandja bränding ainult ettevõtte valik, vaid ka paratamatu reaalsus, millega tuleb tegeleda teadlikult ja strateegiliselt.

Seotud lood

Uudised
  • 05.06.23, 11:05
Mida tehakse tööandja brändingus valesti? Vastavad tehisintellekt ja Tele2 Eesti turunduskommunikatsiooni juht
ChatGPT on populaarne tehisintellekt, millest räägitakse kui uuest targast nõuandjast ja ka teatud tööde automatiseerimise vahendist. CV-Online uuris tehisintellektilt, mis on peamised vead, mida tööandja brändingus tehakse ning neid viit aspekti kommenteeris omalt poolt Tele2 turunduskommunikatsiooni juht Tiina-Mall Vannastu.
Uudised
  • 17.07.23, 15:30
Tööandja bränding peab olema midagi enamat kui värbamiskampaania
Seekordses Äripäeva raadio saates „Teeninduse teejuht“ rääkisid Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiina-Mall Vannastu ning teenusedisainer ja strateeg Ants Lusti tööandja brändingu mõjust teeninduskultuurile.
Uudised
  • 30.08.22, 16:06
Tele2 turundus- ja kommunikatsioonijuht: tööandja bränding on maraton, mitte sprint
Tele2 turundus- ja kommunikatsioonijuht Tiina-Mall Vannastu jagab nõuandeid, kuidas teha edukat tööandja brändingut ning mida nii turundajad kui ka kommunikatsioonispetsialistid võiksid seejuures silmas pidada.
Uudised
  • 19.01.22, 12:57
META Advisory äriarendusjuht tööandja brändingust: pole mõtet teha kampaaniat, millesse oma töötajad ei usu
Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates käis külas kommunikatsioonibüroo META Advisory äriarendusjuht ja tänavuse Aasta Turundustegu konkursi žüriiliige Ann Hiiemaa, kellega tuli juttu tööandja brändingust.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele