Mediabrands Digitali juhi Erki Heinsaare sõnul on digi kasvutempo raugemas, kuid kasvu on näha sotsiaalmeedia ja eriti TikToki osas, kus ilmselt saab Eestis reklaame tegema hakata juba sel aastal.
- Digimeedia agentuuri Mediabrands Digital juht Erki Heinsaar 28. veebruaril toimunud Initiative’i Turunduse Treeningpäeval. Foto: Egert Kamenik
Erki Heinsaar märkis, et 12 aasta jooksul, mil ta on digimaailmas tegutsenud, on digi kasutajaskond olnud pidevas kasvus ja seda nii Eestis kui kogu maailmas. “Nüüdseks aga oleme jõudnud ajajärku, kus digi kasvutempo on raugemas, kuna enam ei ole kusagile kasvada,” märkis ta ja lisas, et see on täna lihtsalt üks orgaaniline osa meist. Samas nentis ta, et kasvu on näha sotsiaalmeedias ja eriti on esile kerkimas TikTok, mille kasutamine on USAs kasvanud 5,190 miljoni minutini päevas, ületades sellega Facebooki.
Seotud lood
Digiturundusagentuuri Mediabrands Digital juhi Erki Heinsaare sõnul on Google Analytics 4-le üleminekut võetud põhjendamatult kergelt ja neil, kes seal täna asju õigesti teevad, on suur konkurentsieelis. Lisaks märkis ta muu hulgas, et AI tulekuga on spetsialiste pigem juurde vaja.
Lisatud digiturundusagentuuride TOPi tabel
Digiturundusagentuuride TOPis platseerus teisele kohale Mediabrands Digital. Topis kõrge koha saavutas ka agentuur Häk. Ettevõtete juhid avavad, kuidas neil eelmine aasta läks, millised olid suurimad kordaminekud ja väljakutsed ning mida plaanivad tulevikuks.
Neli aastat järjest Äripäeva agentuuritulu ja e-turundusagentuuride TOPi eesotsas figureerinud Mediabrands Digital OÜ kasvatas 2022. majandusaasta aruande järgi käivet ja töötajate arvu kolmandiku võrra. Vaata lisaks, kui palju maksti töötajatele keskmiselt brutokuupalka ja millised on ettevõtte tulevikuplaanid.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.